januari

Heb jij iets met recht? Vacature bij Cobex

cobex-2.jpg

Doe tijdens je studie (betaalde) ervaring op bij Cobex!

Cobex staat voor College van Beroep voor Examens. Studenten van Fontys kunnen er in beroep gaan tegen beslissingen van de examencommissie, van een examinator of een bindend negatief studieadvies. Vanaf studiejaar 2017-2018 bestaat Cobex niet alleen uit docenten maar kunnen ook studenten lid worden. Voor studiejaar 2019-2020 zijn wij op zoek naar nieuwe studentleden!

Wil jij graag meedenken over juridische zaken binnen Fontys?

Dan is een lidmaatschap bij het Cobex misschien iets voor jou! Je hoeft hiervoor geen juridische opleiding te volgen. Integendeel, we zoeken juist 15 studenten van verschillende opleidingen!

Je wordt benoemd per 1 september 2019 voor een periode van twee jaar en volgt hiervoor een aantal trainingen. Naast relevante ervaring op je CV, ontvang je een vergoeding van € 75,- per hoorzitting. Meer informatie over de vacature, het profiel en aanmelding vind je in de bijlage (rechtsboven op deze pagina).

Let op! Stuur je reactie in voor 31 januari 2019.

Heb je vragen of of wil je solliciteren? Neem dan contact op met studentenloket-beroep-bezwaar-klacht@fontys.nl.