september

23 - 27 september Nationale Vitaliteitsweek

Vitaliteitsweek 2019

Volgende week is het zo ver: van 23 tot en met 27 september is het de Nationale Vitaliteitsweek, ook bij Fontys. Studeren en werken bij Fontys is top, maar het kan soms ook stressvol zijn. Voor studenten zijn er naast de eisen vanuit studie, ook bijbanen, stages en de daarbij komende prestatiedruk. Voor medewerkers is het een uitdaging om een drukke agenda te beheren en je sociale leven te combineren met werk.

Vitaliteit voor student en medewerker
Fontys vindt het belangrijk dat studenten een goede balans vinden tussen studie en ontspanning. En dat medewerkers gezond en vitaal kunnen werken. Daarom organiseert Fontys Vitaal in samenwerking met bevlogen Fontys-ambassadeurs volgende week gedurende de Nationale Vitaliteitsweek allerlei activiteiten op verschillende Fontys-locaties.

Voor en door Fontys
Op bijna alle locaties is er ‘voor en door Fontys’ een programma samengesteld. Zo worden er bijdragen geleverd door bijvoorbeeld het Centrum Loopbaan en Ontwikkeling en de opleidingen van Mens en Gezondheid, Fysiotherapie, Sportkunde, HRM/TP Eindhoven en Tilburg en de studentenpsychologen.

Doe mee: schrijf je in voor een workshop of activiteit via www.fontys.nl/vitaliteitsweek

Auteur: Marjolein Janssen