januari

Arnold Vanderlyde spreekt over invloed van coaching op jonge sporters

Arnold Vanderlyde

Op donderdag 1 februari van 10.00-13.00 uur wordt de minor Pedagoog in de Sport afgerond met een bijzondere bijeenkomst. Arnold Vanderlyde; drievoudig Europees kampioen boksen en drievoudig olympisch bronzen medaillewinnaar is de keynote speaker. Hij zal spreken over de invloed van coaching op jonge sporters.

Aansluitend starten de korte presentaties van de studenten met betrekking tot de pedagogische ondersteuningsbehoefte van kinderen, ouders en trainers op verschillende sportclubs en de aanpak daarvan.

Als bezoeker heb je de mogelijkheid om verschillende presentaties bij te wonen en uiteraard vragen te stellen. Na aanmelding ontvang je een programmaoverzicht met de thema’s die door de studenten besproken worden. Het congres is gratis toegankelijk en iedereen met een interesse in sportpedagogiek is welkom.

Graag ontvangen wij iedereen op donderdag 1 februari om 10.00 uur op de Mgr. Claessensstraat 4 te Sittard (tweede verdieping).

Aanmelden kan via: S.Voorwinden@Fontys.nl