juni

Wil jij de Denk Groter Prijs winnen?

DGP 190100

Maak jij kans om de volgende winnaar te zijn? De Fontys Denk Groter Prijs wordt ieder jaar uitgereikt aan een medewerker en aan een student die een treffend voorbeeld is van groei door aandacht en uitdaging (Denk Groter). De prijs sluit aan bij onze maatschappelijke opdracht: het bieden van inspirerend, uitdagend en hoogwaardig hoger beroepsonderwijs. Studenten en medewerkers worden van harte uitgenodigd zich aan te melden voor deze prijs.

Nieuw dit jaar is dat de ontvangen aanmeldingen op woensdag 3 juli door de student of medewerker via een pitch aan de jury worden gepresenteerd. Ook nieuw is dat de aanmelders op maandag 1 juli kosteloos aan een Bliqsem pitch-training kunnen deelnemen.

Beoordelingscriteria
De jury zal bij de pitches beoordelen hoe je scoort op de beoordelingscriteria. Deze zijn:

• In hoeverre is er sprake van instituut overstijgende samenwerking en/of samenwerking met het werkveld?
  • Wordt gebruik gemaakt van technologische elementen die vernieuwend/innovatief zijn?
  • Zijn of worden vaardigheden op het gebied van ondernemerschap getoond?
  • Hoe creatief is in dit project gewerkt?
  • De inzending laat iets zien dat nog niet bestaat of nog niet eerder is uitgevonden.

De winnaar in de categorie studenten en de winnaar in de categorie medewerkers ontvangt een geldprijs van € 3.000,-. Indien een aanmelding wint die door meerdere personen tegelijk is ingediend, dan wordt het prijzengeld evenredig over de aanmelders verdeeld.

Aanmelden
Alle info over de prijs, het reglement en het aanmelden tref je hier. Aanmelden kan van donderdag 13 juni tot en met donderdag 27 juni. Wil je iemand voordragen voor de Fontys Denk Groter Prijs? Ook dat kan via het aanmeldformulier.

Auteur: Jessy Kouwenberg