juli

Stukafest zoekt nieuw bestuur

Stukafest Tilburg

Stukafest Tilburg is een jaarlijks terugkerend studentenkamerfestival waarbij je opkomende acts op het gebied van onder andere dans, muziek, spoken word, cabaret in, je raadt het al, studentenkamers van heel dichtbij kan ervaren. Denk jij nou: “Wat vet, ik wil dit helpen organiseren” Dan hebben we goed nieuws, want er komen plekken vrij in het bestuur.

Voor het nieuwe bestuur van Stukafest Tilburg zijn we op zoek naar de volgende functies:

Voorzitter/secretaris
De voorzitter/secretaris heeft de touwtjes in handen en zorgt ervoor dat de boel soepel verloopt. Deze functie is perfect voor iemand die goed is in overzicht bewaren en leiding geven en daarnaast een echte regelaar is. Daarbovenop ben je assertief en heb je een groot hart voor culturele festivals.

Programmeur
Bij deze functie bepaal jij voornamelijk welke acts er komen te staan op Stukafest. De gehele line-up is jouw verantwoordelijkheid, hoe vet! Dus heb jij al een netwerk in de creatieve industrie? Dan komt dat bij deze functie ontzettend goed van pas. Daarnaast onderhoud je ook al het contact met de artiesten, verzorg je contracten en zorg je ervoor dat de artiesten niks te kort komen. Kortom, een functie voor en regelaar, die het ontzettend leuk lijkt om de line-up van Stukafest 2022 vorm te geven.

Kamercoördinator
De kamer coördinator regelt de tofste studentenkamers waar artiesten komen spelen tijdens het festival. Bij deze functie communiceer je veel met de kamerhosts en werk je veel samen met de programmeur. Vind jij het een leuke uitdaging om de meest bijzondere studentenkamers te vinden? Dan past deze functie perfect bij jou!

PR en communicatie coördinator
De PR en communicatie coördinator zorgt ervoor dat alle info en updates van Stukafest Tilburg naar buiten wordt gecommuniceerd. Bij deze functie houd je je onder andere bezig met het benaderen van de media, schrijven van persberichten, beheren van de social media en creëren van de huisstijl.

De functie van de penningmeester is al bezet, dus daar kan je helaas niet meer op solliciteren.

Doe je mee?
Lijkt het jou nou tof om een van de bovenstaande functies te bezetten? Stuur dan z.s.m. je CV en motivatiebrief naar tilburg@stukafest.nl
Weet je eigenlijk niet zo goed welke van de functies je zou willen bezetten, maar wil je wel graag bij het bestuur van Stukafest Tilburg? Geen probleem, stuur dan gewoon een open sollicitatie naar ons toe.

We zien jullie sollicitaties graag tegemoet.
Lieve groetjes, Bestuur Stukafest Tilburg 2020/2021