Stukafest Tilburg zoekt nieuwe bestuursleden

Stukafest Tilburg

Stukafest Tilburg is een jaarlijks terugkerend studentenkamerfestival waarbij je dans, muziek, spoken word en cabaret in, je raadt het al, studentenkamers van heel dichtbij kunt ervaren. Denk jij nou: “Wat vet, ik wil dit helpen organiseren”, dan hebben we goed nieuws, want er komen functies vrij in het bestuur.

Het bestuur van Stukafest Tilburg is op zoek naar studenten voor de volgende functies:

Voorzitter/secretaris
De voorzitter/secretaris heeft de touwtjes in handen en zorgt ervoor dat alles soepel verloopt. Deze functie is perfect voor iemand die goed is in overzicht bewaren, leiding geven en daarnaast een echte regelaar is. Je bent assertief en hebt een groot hart voor culturele festivals.

Kamercoördinator
De kamercoördinator regelt de tofste studentenkamers waar artiesten komen spelen tijdens het festival. Bij deze functie communiceer je veel met de kamerhosts en werk je samen met de programmeur. Vind jij het een leuke uitdaging om de meest bijzondere studentenkamers te vinden? Dan past deze functie perfect bij jou.

PR en communicatiecoördinator
De PR en communicatiecoördinator zorgt ervoor dat over alle info en updates van Stukafest Tilburg wordt gecommuniceerd. In deze functie benader je de media, schrijf je persberichten en beheer je de social media.

Penningmeester en acquisiteur
Jij haalt het sponsorgeld binnen voor het festival. Je maakt afspraken voor het werven van sponsoren en aanschrijven van fondsen en wilt de beste samenwerkingen regelen voor het festival. Als je goed bent met cijfers en het budget wilt bewaken dan is dit de functie voor jou.

Interesse
Lijkt het jou tof om in een van de bovenstaande functies actief te zijn? Stuur dan vóór 19 april je cv en motivatiebrief naar tilburg@stukafest.nl. Weet je nog niet goed welke functie je wilt bezetten, maar wil je wel graag bij het bestuur van Stukafest Tilburg? Geen probleem, stuur dan gewoon een open sollicitatie. Het bestuur van Stukafest ziet je sollicitatie tegemoet.

Auteur: Jessy Kouwenberg