maart

NSE Winactie: win een uniek Fontys Hoodie

Winnaars_Hoodies_NL

Al onze studenten hebben medio januari 2021 een link ontvangen om de Nationale Studenten Enquête (NSE) in te vullen. De NSE is een jaarlijks, landelijk onderzoek onder alle studenten in het hoger onderwijs. Door de NSE in te vullen geven studenten feedback op het onderwijs en alle voorzieningen die Fontys de studenten biedt. Met de resultaten kunnen er gerichte verbeteringen aangebracht worden waar zowel huidige als toekomstige studenten baat bij hebben. Om hier nog wat extra aandacht voor te vragen, is er een leuke winactie uitgezet!

Winnaars winactie 'Win een Fontys Hoodie'
Om goed uit te kunnen leggen waarom het zo belangrijk is dat al onze studenten de NSE invullen, is er een promotiefilmpje gemaakt. Dit filmpje hebben wij natuurlijk ook gedeeld op instagram & op facebook. Onder iedereen die deze berichten geliked en gedeeld heeft, zijn unieke Fontys Hoodies verloot. En dit zijn de gelukkige studenten* die er voortaan warmpjes bijzitten:

Amber Mertens, Indy Maes, Melissa, Dominique, Sandra Evers, Nienke van Stekelenburg, Freek verhallen, Wiam, Emmy, Chantal Kreileman, Elieke Horbach, Lara van den Berg, Yara van den Boomen, Nicky de Vaal, Thea Claes, Annabel Muller en Elisabeth Coenen

Wil jij ook kans maken op zo'n fantastische Hoodie?
Vul dan de NSE in (als je dat niet al gedaan hebt) en houd in de week van 8-14 maart (de laatste week om de NSE in te vullen) instagram goed in de gaten. In die week gaan we nog een paar laatste hoodies verloten.

Heb jij de NSE al ingevuld? Dit kan nog t/m 14 maart 2021!

Link naar de enquete Kwijt? Vraag 'm opnieuw aan via: www.nse.nl & vul 'm in.

* Alle winnaars hebben een persoonlijke mail ontvangen met een unieke code om de hoodie te bestellen.
Auteur: Marieke van de Laar