januari

Landelijke studentenvakbond zoekt nieuwe bestuursleden

Logo LSVb + SUB ROOD-01

De Landelijke Studentenvakbond (LSVb) komt op voor de belangen van alle studenten op Nederlandse hogescholen en universiteiten. De LSVb maakt zich onder andere hard voor beter en toegankelijk onderwijs, genoeg betaalbare huisvesting en de inkomenspositie van studenten. Voor de bestuursperiode van 1 juli 2023 tot 30 juni 2024 zoekt de studentenvakbond vijf nieuwe bestuursleden die zich fulltime (tegen vergoeding) willen inzetten voor de positie van de student in de samenleving.

Als bestuur van de LSVb ga je voor één jaar fulltime aan de slag. Dit bestuursjaar valt dus niet te combineren met je studie. Met jouw bestuur ben je verantwoordelijk voor zowel de politieke koers als de interne organisatie van de LSVb. Je wordt goed begeleid in de vorm van coaching, een inwerktraject dat ruim twee maanden voor de start begint en de ondersteuning van medewerkers. Natuurlijk zet jij het werk van jouw voorgangers voort, maar je hebt voldoende ruimte om eigen initiatief te nemen.

Het bestuur geeft leiding aan een professionele organisatie waar elke dag 25 mensen werken om het verschil te maken voor studerend Nederland. Als bestuurder ben jij de werkgever voor de medewerkers. Dat betekent ook dat je vacatures moet vullen, zorg draagt voor een prettige en inclusieve werksfeer en medewerkers helpt het beste uit zichzelf naar boven te halen.

Meer informatie over deze vacature lees je hier. Meer informatie over de LSVb is hier te vinden.