oktober

Fontys Hub op Strijp-T

Gebouw TQ

Tijdens de Dutch Design Week (DDW) laten we de opbrengsten van onze inspanningen als kennisinstelling zien in een afwisselend programma. Dit programma bestaat uit presentaties van en door studenten, kennisdeling door een aantal van onze lectoren en activiteiten die inzicht bieden in het ontwerp van onderwijs door docenten én studenten. Wandel tijdens de DDW naar Strijp-T en bezoek gebouw TQ om op een andere manier kennis te maken met Fontys.

De Fontys Hub is geopend  van maandag 21 t/m vrijdag 25 oktober 2019 van 09:00 - 17:00 uur

Fontys ontwikkelt zich steeds sterker als kennispartner in de regio. Ons onderwijs en het onderzoek sluiten direct aan bij actuele en toekomstige vragen en behoeften van onze studenten, het werkveld en de (regionale) samenleving. Ons onderwijs en praktijkgericht onderzoek leveren zo een echte bijdrage aan de samenleving. Samen met onze partners formuleren we de vragen van de toekomst, onderzoeken die en waar dat kan lossen we de vragen op.

Auteur: Jessy Kouwenberg
Foto: gebouw TQ