september

FEHT officieel 'aanvoerder van ambitie' van Brabant

BrabantSport0072_Digitaal-embleem_Zwart

Sinds dit jaar draagt Fontys Economische Hogeschool Tilburg bij aan de gezamenlijke ambitie om Brabant sterker te maken door sport: #Brabantsterkerdoorsport.

Brabant sterker maken door sport. Vandaag, morgen en overmorgen. Brabant is een provincie waar hard gewerkt en geïnnoveerd wordt, een provincie die wil investeren in een top woon- en leefklimaat. Sport is daarvoor onmisbaar. Want een provincie mét sport is sterker dan een provincie zonder sport. BrabantSport maakt zich daarom hard voor het allerbeste sportklimaat van Nederland, in de breedste zin van het woord door te investeren in evenementen, talentontwikkeling, innovatie en uniek sporten. Dat gebeurt op initiatief van de provincie Noord-Brabant met steun van overheden, kennisinstellingen en sportbonden én van Fontys Economische Hogeschool Tilburg als Brabants bedrijf. Samen erkennen we het belang van sport én samen investeren we in sport…want sport maakt veel los, zowel op economisch, als sociaal-maatschappelijk en sportief vlak. Als hogeschool met twee sportgerelateerde opleidingen in huis (SPECO Sportcommunicatie en SPECO Sportmarketing) zijn wij er trots op een 'aanvoerder van ambitie' te kunnen zijn!

Auteur: Caren Braat