Fontyspub
Aantal resultaten: 20
TopTien
English
  • Auteurs: Leeuw, de, Jan
    Datum: 2018-03-21
    Soort: Bijdrage aan tijdschrift
    Domein: Economie; Psychologie; Sociale wetenschappen; Theologie en godsdienstwetenschap
    Onderwerp: clubcultuur, fancommunity, fanengagement, identificatie, marketing, sportbusiness, sportmarketing
  • Auteurs: Leeuw, de, Jan
    Datum: 2018-03-07
    Soort: Bijdrage aan tijdschrift
    Domein: Economie
    Onderwerp: eSports, sportmarketing, sportsponsoring
  • Auteurs: Leeuw, de, Jan
    Datum: 2017-06-20
    Soort: Artikel - Tijdschrift
    Domein: Economie; Theologie en godsdienstwetenschap
    Onderwerp: branding, fanengagement, identificatie, marketing, sportmarketing, zingeving
  • Auteurs: Leeuw, de, Jan
    Datum: 2017-05-08
    Soort: Artikel - Tijdschrift
    Domein: Economie; Recreatie, vrijetijdsbesteding
    Onderwerp: BVO's, sponsoring, sportbusiness, sportmarketing
  • Auteurs: Heuvel, van den, Mark; Leeuw, de, Jan
    Datum: 2017-05-02
    Soort: Artikel - Tijdschrift
    Domein: Bedrijfskunde, organisatiekunde; Filosofie; Recreatie, vrijetijdsbesteding
    Onderwerp: ethiek, evenementen, events, filosofie, organisatiecultuur, sportbusiness, sportmarketing, verantwoordelijkheid
    Tijdschrift: Sportknowhowxl
  • Auteurs: Leeuw, de, Jan
    Datum: 2017-03-28
    Soort: Artikel - Tijdschrift
    Domein: Recreatie, vrijetijdsbesteding; Sociale wetenschappen
    Onderwerp: atletiek, marketing, running, sponsoring, sport, sportbusiness, sportmarketing
  • Auteurs: Heuvel, van den, Mark; Leeuw, de, Jan
    Datum: 2017-03-28
    Soort: Artikel - Tijdschrift
    Domein: Economie; Filosofie; Recreatie, vrijetijdsbesteding
    Onderwerp: ethiek, evenementen, events, filosofie, organisatiecultuur, sportbusiness, sportmarketing, verantwoordelijkheid
  • Auteurs: Leeuw, de, Jan
    Datum: 2015-05-26
    Soort: Artikel - Tijdschrift
    Domein: Economie; Onderwijs
    Onderwerp: Jupiler League, marketing, sportmarketing
    Tijdschrift: www.bvvs.nl
  • Auteurs: Kempen, van, Paul; sporteconoom
    Datum: 2015-03-05
    Soort: Rapport
    Domein: Bestuurskunde; Economie
    Onderwerp: @sporteconoom, adhd, anarexia, bureau jeugdzorg, club, combinatiefunctionaris, duosport, dyslexie, economie, gezondheid, jeugdketen, jeugdzorg, jong nederland, kinderbescherming, Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen, marketing, muziekvereniging, opgroeiproblemen, opvoeden, opvoedigsproblemen, opvoedproblemen, overheidsbijdrage, pd nos, pedagogisch, probleemjongeren, psychologie, scouting, speciaal onderwijs, speco, sponsoring, sport, sportbedrijf, sportcoordinator, sporteconomie, sporteconoom, sportklimaat, sportmanagement, sportmarketing, sportpedagoog, sportzorg, stoornissen, subsidie, synergie, teamsport, verwachte product, voetbal, zorgcoordinator, zorgketen, zorgtrajecten
  • Auteurs: Leeuw, de, Jan
    Datum: 2015-02-02
    Soort: Artikel - Tijdschrift
    Domein: Onderwijs; Sociale wetenschappen
    Onderwerp: hbo-onderwijs, sportmarketing
    Tijdschrift: www.bvvs.nl
  • Auteurs: Leeuw, de, Jan
    Datum: 2014-12-20
    Soort: Artikel - Tijdschrift
    Domein: Economie; Filosofie; Geesteswetenschappen; Geschiedenis; Onderwijs; Sociale wetenschappen; Sociologie
    Onderwerp: christendom, godsdienst, identificatie, islam, jodendom, religie, sport, sportmarketing, waarden, zingeving
    Tijdschrift: Brabants Dagblad (eerder op www.sportknowhowxl.nl 18 december 2014)
  • Auteurs: Leeuw, de, Jan
    Datum: 2014-12-18
    Soort: Artikel - Tijdschrift
    Domein: Economie; Filosofie; Geesteswetenschappen; Onderwijs; Sociale wetenschappen; Sociologie; Theologie en godsdienstwetenschap
    Onderwerp: christendom, cohesie, identificatie, islam, jodendom, sport, sportmarketing, waarden, zingeving
    Tijdschrift: www.sportknowhowxl.nl
  • Auteurs: Leeuw, de, Jan
    Datum: 2014-06-18
    Soort: Boek
    Domein: business, organizational science; economics; history; philosophy; social sciences; sociology
    Onderwerp: sport, sportbeleid, sportethiek, sportgeschiedenis, sportmanagement, sportmarketing, sportsociologie, sportwereld, sportwetenschap
  • Auteurs: Leeuw, de, Jan
    Datum: 2013
    Soort: Boek
    Domein: Filosofie; Onderwijs; Sociale wetenschappen
    Onderwerp: betaald voetbal, BVO, ethiek, marketingcommunicatie, MVO, sportbusiness, sportmarketing, sportsponsoring
  • Auteurs: Kempen, van, Paul WA
    Datum: 2009
    Soort: Paper
    Domein: Economie
    Onderwerp: dsb, kredietcrsisis, sponsoring, sportbusiness, sporteconomie, sportmarketing, sportsponsoring
    Tijdschrift: oktober 2009
  • Auteurs: Kempen, van, Paul WA
    Datum: 2009
    Soort: Boek
    Domein: Algemene werken; Economie; Politicologie; Recht
    Onderwerp: beurs, dsb, financiele crisis, krediet, kredietcrisis, sponsoring, sportbusiness, sporteconomie, sportmarketing, sportsponsoring
  • Auteurs: Colijn, Jolanda; Kok, Robert
    Datum: 2007
    Soort: Boek
    Onderwerp: marketing, sport, sportmarketing
  • Auteurs: Leeuw, de, Jan
    Datum: 2007
    Soort: Boek - Deel of hoofdstuk
    Onderwerp: ethiek, marketing, MVO, sponsoring, sportbusiness, sportbusinessethiek, sportmanagement, sportmarketing
    Tijdschrift: Jaarboek Sport, beleid en onderzoek, editie 2006 - 2007
  • Auteurs: Leeuw, de, Jan
    Datum: 2007
    Soort: Boek
    Onderwerp: ethiek, flosofie, journalistiek, media-ethiek, MVO, sponsoring, sportbusiness, sportmanagement, sportmarketing, sportmedia, sportsponsoring
  • Auteurs: Leeuw, de, Jan
    Datum: 2006
    Soort: Artikel - Tijdschrift
    Onderwerp: ethiek, maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO), sport, sportmarketing
    Tijdschrift: BVVS-Netwerk