Fontyspub
Aantal resultaten: 7
TopTien
English
  • Auteurs: Leeuw, de, Jan
    Datum: 2018-03-21
    Soort: Bijdrage aan tijdschrift
    Domein: economics; psychology; social sciences; theology, religious studies
    Onderwerp: clubcultuur, fancommunity, fanengagement, identificatie, marketing, sportbusiness, sportmarketing
  • Auteurs: Leeuw, de, Jan
    Datum: 2017-06-20
    Soort: Artikel - Tijdschrift
    Domein: Economie; Theologie en godsdienstwetenschap
    Onderwerp: branding, fanengagement, identificatie, marketing, sportmarketing, zingeving
  • Auteurs: Leeuw, de, Jan
    Datum: 2017-03-28
    Soort: Artikel - Tijdschrift
    Domein: recreation, leisure activities; social sciences
    Onderwerp: atletiek, marketing, running, sponsoring, sport, sportbusiness, sportmarketing
  • Auteurs: Leeuw, de, Jan
    Datum: 2015-05-26
    Soort: Artikel - Tijdschrift
    Domein: Economie; Onderwijs
    Onderwerp: Jupiler League, marketing, sportmarketing
    Tijdschrift: www.bvvs.nl
  • Auteurs: Kempen, van, Paul; sporteconoom
    Datum: 2015-03-05
    Soort: Rapport
    Domein: Bestuurskunde; Economie
    Onderwerp: @sporteconoom, adhd, anarexia, bureau jeugdzorg, club, combinatiefunctionaris, duosport, dyslexie, economie, gezondheid, jeugdketen, jeugdzorg, jong nederland, kinderbescherming, Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen, marketing, muziekvereniging, opgroeiproblemen, opvoeden, opvoedigsproblemen, opvoedproblemen, overheidsbijdrage, pd nos, pedagogisch, probleemjongeren, psychologie, scouting, speciaal onderwijs, speco, sponsoring, sport, sportbedrijf, sportcoordinator, sporteconomie, sporteconoom, sportklimaat, sportmanagement, sportmarketing, sportpedagoog, sportzorg, stoornissen, subsidie, synergie, teamsport, verwachte product, voetbal, zorgcoordinator, zorgketen, zorgtrajecten
  • Auteurs: Colijn, Jolanda; Kok, Robert
    Datum: 2007
    Soort: Boek
    Onderwerp: marketing, sport, sportmarketing
  • Auteurs: Leeuw, de, Jan
    Datum: 2007
    Soort: Boek - Deel of hoofdstuk
    Onderwerp: ethiek, marketing, MVO, sponsoring, sportbusiness, sportbusinessethiek, sportmanagement, sportmarketing
    Tijdschrift: Jaarboek Sport, beleid en onderzoek, editie 2006 - 2007