Fontyspub
Aantal resultaten: 15
TopTien
English
  • Auteurs: Leeuw, de, Jan
    Datum: 2018-03-21
    Soort: Bijdrage aan tijdschrift
    Domein: Economie; Psychologie; Sociale wetenschappen; Theologie en godsdienstwetenschap
    Onderwerp: clubcultuur, fancommunity, fanengagement, identificatie, marketing, sportbusiness, sportmarketing
  • Auteurs: Leeuw, de, Jan
    Datum: 2017-06-20
    Soort: Artikel - Tijdschrift
    Domein: Economie; Theologie en godsdienstwetenschap
    Onderwerp: branding, fanengagement, identificatie, marketing, sportmarketing, zingeving
  • Auteurs: Leeuw, de, Jan
    Datum: 2017-03-28
    Soort: Artikel - Tijdschrift
    Domein: Recreatie, vrijetijdsbesteding; Sociale wetenschappen
    Onderwerp: atletiek, marketing, running, sponsoring, sport, sportbusiness, sportmarketing
  • Auteurs: Leeuw, de, Jan
    Datum: 2015-05-26
    Soort: Artikel - Tijdschrift
    Domein: Economie; Onderwijs
    Onderwerp: Jupiler League, marketing, sportmarketing
    Tijdschrift: www.bvvs.nl
  • Auteurs: Kempen, van, Paul; sporteconoom
    Datum: 2015-03-05
    Soort: Rapport
    Domein: economics; science of public administration
    Onderwerp: @sporteconoom, adhd, anarexia, bureau jeugdzorg, club, combinatiefunctionaris, duosport, dyslexie, economie, gezondheid, jeugdketen, jeugdzorg, jong nederland, kinderbescherming, Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen, marketing, muziekvereniging, opgroeiproblemen, opvoeden, opvoedigsproblemen, opvoedproblemen, overheidsbijdrage, pd nos, pedagogisch, probleemjongeren, psychologie, scouting, speciaal onderwijs, speco, sponsoring, sport, sportbedrijf, sportcoordinator, sporteconomie, sporteconoom, sportklimaat, sportmanagement, sportmarketing, sportpedagoog, sportzorg, stoornissen, subsidie, synergie, teamsport, verwachte product, voetbal, zorgcoordinator, zorgketen, zorgtrajecten
  • Auteurs: Kempen, van, Paul WA; Sporteconoom
    Datum: 2011
    Soort: Paper
    Domein: economics; general works; history; humanities; philosophy; psychology; theology, religious studies
    Onderwerp: @sporteconoom, beroep, depressief, effectiviteit, efficiency, eindhoven, emancipatie, erfelijke factoren, ethiek communicatie, filosofie, gedrag, geld, geluk tevredenheid inkomen opleiding, geluk voor eindhoven, gezondheid, ict, inkomen, inkomsten, intelligentie, jeugdsynergieplan, kinderen, kwaliteit, Levenscyclus sportsponsoring, manisch, marketing, maslov, nationaal inkomen, ongeluk, ongelukkiger, ongezond, ouderdom, overheid, parktheater, Paul van Kempen, religie, risico, risicomanagement, schoonheid, sekse, sexualiteit, Speco, sport economie en communicatie, sponsoring, sponsoring, sport gedrag huwelijk erfelijke factoren, sporteconoom welzijn, stress, subjectief, tijd, voetbal, vriendschap, vrijetijd
    Tijdschrift: 2012
  • Auteurs: Raessens, Boudewijn
    Datum: 2010
    Soort: Boek - Deel of hoofdstuk
    Domein: Economie
    Onderwerp: e-business, internet, marketing, strategie
  • Auteurs: Bierens, G.J.M.
    Datum: 2010
    Soort: Artikel - Tijdschrift
    Domein: Algemene werken; Documentaire informatie
    Onderwerp: bibliotheek, datavisualisatie, infographics, marketing, statistieken
    Tijdschrift: Digitale Bibliotheek
  • Auteurs: Verlaat, van 't, Marije
    Datum: 2010
    Soort: Dissertatie / proefschrift
    Domein: Bedrijfskunde, organisatiekunde; Sociologie
    Onderwerp: marketing, nonprofit, not-for-profit, sport, sportbonden
  • Auteurs: Verlaat, van 't, Marije
    Datum: 2007
    Soort: Paper
    Domein: Bedrijfskunde, organisatiekunde
    Onderwerp: marketing, nonprofit, not-for-profit, sport, sport organization
  • Auteurs: Colijn, Jolanda; Kok, Robert
    Datum: 2007
    Soort: Boek
    Onderwerp: marketing, sport, sportmarketing
  • Auteurs: Verlaat, van 't, Marije
    Datum: 2007
    Soort: Paper
    Domein: Bedrijfskunde, organisatiekunde
    Onderwerp: marketing, nonprofit, not-for-profit, sport, sport organizations
  • Auteurs: Verlaat, van 't, Marije
    Datum: 2007
    Soort: Paper
    Domein: Bedrijfskunde, organisatiekunde
    Onderwerp: marketing, nonprofit, not-for-profit, sport, sport organization
  • Auteurs: Leeuw, de, Jan
    Datum: 2007
    Soort: Boek - Deel of hoofdstuk
    Onderwerp: ethiek, marketing, MVO, sponsoring, sportbusiness, sportbusinessethiek, sportmanagement, sportmarketing
    Tijdschrift: Jaarboek Sport, beleid en onderzoek, editie 2006 - 2007
  • Auteurs: Nederstigt, Jeske; Poiesz, Th.B.C.
    Datum: 2006
    Soort: Boek
    Onderwerp: consumentengedrag, marketing, psychologie