Fontyspub
Number of results: 3
TopTen
Nederlands
  • Authors: Leeuw, de, Jan
    Date: 2018-03-21
    Type: Contribution to periodical
    Domain: economics; psychology; social sciences; theology, religious studies
    Subject: clubcultuur, fancommunity, fanengagement, identificatie, marketing, sportbusiness, sportmarketing
  • Authors: Leeuw, de, Jan
    Date: 2017-06-20
    Type: Article
    Domain: economics; theology, religious studies
    Subject: branding, fanengagement, identificatie, marketing, sportmarketing, zingeving
  • Authors: Kempen, van, Paul WA; Sporteconoom
    Date: 2011
    Type: Paper
    Domain: Algemene werken; Economie; Filosofie; Geesteswetenschappen; Geschiedenis; Psychologie; Theologie en godsdienstwetenschap
    Subject: @sporteconoom, beroep, depressief, effectiviteit, efficiency, eindhoven, emancipatie, erfelijke factoren, ethiek communicatie, filosofie, gedrag, geld, geluk tevredenheid inkomen opleiding, geluk voor eindhoven, gezondheid, ict, inkomen, inkomsten, intelligentie, jeugdsynergieplan, kinderen, kwaliteit, Levenscyclus sportsponsoring, manisch, marketing, maslov, nationaal inkomen, ongeluk, ongelukkiger, ongezond, ouderdom, overheid, parktheater, Paul van Kempen, religie, risico, risicomanagement, schoonheid, sekse, sexualiteit, Speco, sport economie en communicatie, sponsoring, sponsoring, sport gedrag huwelijk erfelijke factoren, sporteconoom welzijn, stress, subjectief, tijd, voetbal, vriendschap, vrijetijd
    Magazine: 2012