Fontyspub
Number of results: 15
TopTen
Nederlands
  • Authors: Leeuw, de, Jan
    Date: 2018-03-21
    Type: Contribution to periodical
    Domain: economics; psychology; social sciences; theology, religious studies
    Subject: clubcultuur, fancommunity, fanengagement, identificatie, marketing, sportbusiness, sportmarketing
  • Authors: Leeuw, de, Jan
    Date: 2017-06-20
    Type: Article
    Domain: Economie; Theologie en godsdienstwetenschap
    Subject: branding, fanengagement, identificatie, marketing, sportmarketing, zingeving
  • Authors: Leeuw, de, Jan
    Date: 2017-03-28
    Type: Article
    Domain: Recreatie, vrijetijdsbesteding; Sociale wetenschappen
    Subject: atletiek, marketing, running, sponsoring, sport, sportbusiness, sportmarketing
  • Authors: Leeuw, de, Jan
    Date: 2015-05-26
    Type: Article
    Domain: Economie; Onderwijs
    Subject: Jupiler League, marketing, sportmarketing
    Magazine: www.bvvs.nl
  • Authors: Kempen, van, Paul; sporteconoom
    Date: 2015-03-05
    Type: Report
    Domain: Bestuurskunde; Economie
    Subject: @sporteconoom, adhd, anarexia, bureau jeugdzorg, club, combinatiefunctionaris, duosport, dyslexie, economie, gezondheid, jeugdketen, jeugdzorg, jong nederland, kinderbescherming, Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen, marketing, muziekvereniging, opgroeiproblemen, opvoeden, opvoedigsproblemen, opvoedproblemen, overheidsbijdrage, pd nos, pedagogisch, probleemjongeren, psychologie, scouting, speciaal onderwijs, speco, sponsoring, sport, sportbedrijf, sportcoordinator, sporteconomie, sporteconoom, sportklimaat, sportmanagement, sportmarketing, sportpedagoog, sportzorg, stoornissen, subsidie, synergie, teamsport, verwachte product, voetbal, zorgcoordinator, zorgketen, zorgtrajecten
  • Authors: Kempen, van, Paul WA; Sporteconoom
    Date: 2011
    Type: Paper
    Domain: economics; general works; history; humanities; philosophy; psychology; theology, religious studies
    Subject: @sporteconoom, beroep, depressief, effectiviteit, efficiency, eindhoven, emancipatie, erfelijke factoren, ethiek communicatie, filosofie, gedrag, geld, geluk tevredenheid inkomen opleiding, geluk voor eindhoven, gezondheid, ict, inkomen, inkomsten, intelligentie, jeugdsynergieplan, kinderen, kwaliteit, Levenscyclus sportsponsoring, manisch, marketing, maslov, nationaal inkomen, ongeluk, ongelukkiger, ongezond, ouderdom, overheid, parktheater, Paul van Kempen, religie, risico, risicomanagement, schoonheid, sekse, sexualiteit, Speco, sport economie en communicatie, sponsoring, sponsoring, sport gedrag huwelijk erfelijke factoren, sporteconoom welzijn, stress, subjectief, tijd, voetbal, vriendschap, vrijetijd
    Magazine: 2012
  • Authors: Raessens, Boudewijn
    Date: 2010
    Type: Book part
    Domain: Economie
    Subject: e-business, internet, marketing, strategie
  • Authors: Bierens, G.J.M.
    Date: 2010
    Type: Article
    Domain: documentary information; general works
    Subject: bibliotheek, datavisualisatie, infographics, marketing, statistieken
    Magazine: Digitale Bibliotheek
  • Authors: Verlaat, van 't, Marije
    Date: 2010
    Type: Doctoral thesis
    Domain: business, organizational science; sociology
    Subject: marketing, nonprofit, not-for-profit, sport, sportbonden
  • Authors: Verlaat, van 't, Marije
    Date: 2007
    Type: Paper
    Domain: business, organizational science
    Subject: marketing, nonprofit, not-for-profit, sport, sport organization
  • Authors: Colijn, Jolanda; Kok, Robert
    Date: 2007
    Type: Book
    Subject: marketing, sport, sportmarketing
  • Authors: Verlaat, van 't, Marije
    Date: 2007
    Type: Paper
    Domain: business, organizational science
    Subject: marketing, nonprofit, not-for-profit, sport, sport organizations
  • Authors: Verlaat, van 't, Marije
    Date: 2007
    Type: Paper
    Domain: business, organizational science
    Subject: marketing, nonprofit, not-for-profit, sport, sport organization
  • Authors: Leeuw, de, Jan
    Date: 2007
    Type: Book part
    Subject: ethiek, marketing, MVO, sponsoring, sportbusiness, sportbusinessethiek, sportmanagement, sportmarketing
    Magazine: Jaarboek Sport, beleid en onderzoek, editie 2006 - 2007
  • Authors: Nederstigt, Jeske; Poiesz, Th.B.C.
    Date: 2006
    Type: Book
    Subject: consumentengedrag, marketing, psychologie