Fontyspub
Number of results: 15
TopTen
Nederlands
  • Authors: Leeuw, de, Jan
    Date: 2018-03-21
    Type: Contribution to periodical
    Domain: Economie; Psychologie; Sociale wetenschappen; Theologie en godsdienstwetenschap
    Subject: clubcultuur, fancommunity, fanengagement, identificatie, marketing, sportbusiness, sportmarketing
  • Authors: Leeuw, de, Jan
    Date: 2017-06-20
    Type: Article
    Domain: Economie; Theologie en godsdienstwetenschap
    Subject: branding, fanengagement, identificatie, marketing, sportmarketing, zingeving
  • Authors: Leeuw, de, Jan
    Date: 2017-03-28
    Type: Article
    Domain: Recreatie, vrijetijdsbesteding; Sociale wetenschappen
    Subject: atletiek, marketing, running, sponsoring, sport, sportbusiness, sportmarketing
  • Authors: Leeuw, de, Jan
    Date: 2015-05-26
    Type: Article
    Domain: economics; teaching
    Subject: Jupiler League, marketing, sportmarketing
    Magazine: www.bvvs.nl
  • Authors: Kempen, van, Paul WA
    Date: 2015-03-05
    Type: Report
    Domain: Bestuurskunde; Economie; Recreatie, vrijetijdsbesteding
    Subject: adhd, anorexia, Bureau Jeugdzorg, clubs, combinatiefunctionaris, duosport, dyslexie, economie, gezondheid, jeugdketen, jeugdzorg, Jong Nederland, kinderbescherming, Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen, marketing, muziekverenigingen, opgroeiproblemen, opvoeden, opvoedigsproblemen, opvoedproblemen, overheidsbijdragen, pd nos, pedagogisch, probleemjongeren, psychologie, scouting, speciaal onderwijs, speco, sponsoring, sport, sportbedrijf, sportcoordinator, sporteconomie, sporteconoom, sportklimaat, sportmanagement, sportmarketing, sportpedagoog, sportzorg, stoornissen, subsidies, synergie, teamsport, verwachte producten, voetbal, zorgcoordinator, zorgketen, zorgtrajecten
  • Authors: Kempen, van, Paul WA
    Date: 2011
    Type: Paper
    Domain: economics; history; humanities; philosophy; psychology; theology, religious studies
    Subject: beroep, depressief, effectiviteit, efficiency, eindhoven, emancipatie, erfelijke factoren, ethiek communicatie, filosofie, gedrag, geld, geluk tevredenheid inkomen opleiding, geluk voor eindhoven, gezondheid, ict, inkomen, inkomsten, intelligentie, jeugdsynergieplan, kinderen, kwaliteit, Levenscyclus sportsponsoring, manisch, marketing, maslov, nationaal inkomen, ongeluk, ongelukkiger, ongezond, ouderdom, overheid, parktheater, religie, risico, risicomanagement, schoonheid, sekse, sexualiteit, sponsoring, sponsoring, sport gedrag huwelijk erfelijke factoren, sporteconoom welzijn, stress, subjectief, tijd, voetbal, vriendschap, vrijetijd
    Magazine: 2012
  • Authors: Bierens, G.J.M.
    Date: 2010
    Type: Article
    Domain: documentary information; general works
    Subject: bibliotheek, datavisualisatie, infographics, marketing, statistieken
    Magazine: Digitale Bibliotheek
  • Authors: Verlaat, van 't, Marije
    Date: 2010
    Type: Doctoral thesis
    Domain: business, organizational science; sociology
    Subject: marketing, nonprofit, not-for-profit, sport, sportbonden
  • Authors: Raessens, Boudewijn
    Date: 2010
    Type: Book part
    Domain: economics
    Subject: e-business, internet, marketing, strategie
  • Authors: Verlaat, van 't, Marije
    Date: 2007
    Type: Paper
    Domain: business, organizational science
    Subject: marketing, nonprofit, not-for-profit, sport, sport organization
  • Authors: Verlaat, van 't, Marije
    Date: 2007
    Type: Paper
    Domain: business, organizational science
    Subject: marketing, nonprofit, not-for-profit, sport, sport organizations
  • Authors: Leeuw, de, Jan
    Date: 2007
    Type: Book part
    Subject: ethiek, marketing, MVO, sponsoring, sportbusiness, sportbusinessethiek, sportmanagement, sportmarketing
    Magazine: Jaarboek Sport, beleid en onderzoek, editie 2006 - 2007
  • Authors: Colijn, Jolanda; Kok, Robert
    Date: 2007
    Type: Book
    Subject: marketing, sport, sportmarketing
  • Authors: Verlaat, van 't, Marije
    Date: 2007
    Type: Paper
    Domain: business, organizational science
    Subject: marketing, nonprofit, not-for-profit, sport, sport organization
  • Authors: Nederstigt, Jeske; Poiesz, Th.B.C.
    Date: 2006
    Type: Book
    Subject: consumentengedrag, marketing, psychologie