Fontyspub
Aantal resultaten: 5
TopTien
English
  • Auteurs: Leeuw, de, Jan
    Datum: 2018-03-21
    Soort: Bijdrage aan tijdschrift
    Domein: Economie; Psychologie; Sociale wetenschappen; Theologie en godsdienstwetenschap
    Onderwerp: clubcultuur, fancommunity, fanengagement, identificatie, marketing, sportbusiness, sportmarketing
  • Auteurs: Leeuw, de, Jan
    Datum: 2016-03-22
    Soort: Artikel - Tijdschrift
    Domein: Filosofie; Geesteswetenschappen; Psychologie; Sociale wetenschappen; Theologie en godsdienstwetenschap; Wetenschap en cultuur
    Onderwerp: sport, mindfulness, boeddhisme, sportpsychologie, communicatie, religie, levensbeschouwing, filosofie, flow,
    Tijdschrift: www.sportknowhowxl.nl
  • Auteurs: Kempen, van, Paul W.A.
    Datum: 2011
    Soort: Paper
    Domein: Economie; Filosofie; Geesteswetenschappen; Geschiedenis; Psychologie; Theologie en godsdienstwetenschap
    Onderwerp: beroep, depressief, effectiviteit, efficiency, eindhoven, emancipatie, erfelijke factoren, ethiek communicatie, filosofie, gedrag, geld, geluk tevredenheid inkomen opleiding, geluk voor eindhoven, gezondheid, ict, inkomen, inkomsten, intelligentie, jeugdsynergieplan, kinderen, kwaliteit, Levenscyclus sportsponsoring, manisch, marketing, maslov, nationaal inkomen, ongeluk, ongelukkiger, ongezond, ouderdom, overheid, parktheater, religie, risico, risicomanagement, schoonheid, sekse, sexualiteit, sponsoring, sponsoring, sport gedrag huwelijk erfelijke factoren, sporteconoom welzijn, stress, subjectief, tijd, voetbal, vriendschap, vrijetijd
    Tijdschrift: 2012
  • Auteurs: Derckx, Leon G.M.
    Datum: 2009
    Soort: Boek - Deel of hoofdstuk
    Domein: Psychologie; Theologie en godsdienstwetenschap
    Onderwerp: narcisme, hoofdzonde, geloof, jongeren
    Tijdschrift: Zichtbare en onzichtbare religie. Over de varianten van religieuze zin
  • Auteurs: Derckx, Leon G.M.; Nauta, Rein
    Datum: 2007
    Soort: Artikel - Tijdschrift
    Domein: Psychologie; Theologie en godsdienstwetenschap
    Tijdschrift: Pastoral Psychology.