Fontyspub
Aantal resultaten: 16
TopTien
English
  • Auteurs: Castillo, C.; Esch, van, M.; Hagemann, N.; Rutjens, Eric; Sep, J.; Stroetinga, Martin; Verberne, R.; Wielen, van der, B.
    Datum: 2018-05-24
    Soort: Rapport
    Domein: Werktuigbouwkunde
    Onderwerp: additive manufacturing, damping, nylon, spring, stainless steel
  • Auteurs: Baltus, Italo; Samalik, Pavel; Stappers, Mark
    Datum: 2018-01
    Soort: other
    Domein: Werktuigbouwkunde
    Onderwerp: bic, mechatronics, smart manufacturing
  • Auteurs: Gastel, van, Sjef
    Datum: 2016-10
    Soort: Artikel - Tijdschrift
    Domein: Werktuigbouwkunde
    Onderwerp: 3D printing, richtlijnen
    Tijdschrift: Mikroniek
  • Auteurs: Jacobs, Peter; Lierop, van, Stef; Stappers, Mark
    Datum: 2016-09-28
    Soort: other
    Domein: Werktuigbouwkunde
    Onderwerp: Omron, Smart Manufacturing, TKI
  • Auteurs: Bhonwal, Sparsh S.; Jeedella, Jeedella J.S.Y.; Stappers, Mark
    Datum: 2016-08-24
    Soort: other
    Domein: Werktuigbouwkunde
    Onderwerp: 4th order model, control engineering, matlab, mechatronics, robotics
  • Auteurs: ; Jacobs, Peter; Janssen, Bas; Jeedella, Jeedella J.S.Y.; Stappers, Mark
    Datum: 2016-06-17
    Soort: Rapport
    Domein: Werktuigbouwkunde
    Onderwerp: automation, control systems, EtherCAT, field-programmable gate arrays (FPGA), Linux, robotics
  • Auteurs: Abdoel, Ricardo
    Datum: 2015-07-24
    Soort: Boek
    Domein: computer science; exact sciences; mechanical engineering; teaching; technical sciences
    Onderwerp: 3D printing, additive manufacturing, applied research, centre of expertise, education, hoger onderwijs, multidisciplinair, onderwijsvernieuwing, playground, samenwerking
  • Auteurs: Theunissen, Jo; Wolters, Minke
    Datum: 2014-04-15
    Soort: Rapport
    Domein: electro technology; exact sciences; mathematics; mechanical engineering; physics; teaching; technical sciences
    Onderwerp: Wiskunde hbo techniek opfriscursus
  • Auteurs: Abdoel, Ricardo; Kawarmala-van der Kuyp, Sharda; Verwaal, Ilona
    Datum: 2014
    Soort: Paper
    Domein: Bedrijfskunde, organisatiekunde; Communicatiewetenschap; Elektrotechniek; Exacte wetenschappen; Onderwijs; Psychologie; Technische wetenschappen; Werktuigbouwkunde
    Onderwerp: 21st century skills, applied research, business, centres of expertise, co-creation, collaboration, communication, culture, ecosystems, education, engineering, global competitiveness, higher education, industry, international aspects, non-technical skills, open innovation, partnership
    Tijdschrift: SEFI conference Book 2014
  • Auteurs: Bastings, Bart; Kiela, Henk
    Datum: 2011-11-10
    Soort: other
    Domein: Werktuigbouwkunde
    Onderwerp: composites, mechatronics, robotics
  • Auteurs: Bastings, Bart
    Datum: 2011
    Soort: Rapport
    Domein: Werktuigbouwkunde
    Onderwerp: composieten, mechatronica, robotica
  • Auteurs: Abdoel, Ricardo; Geraedts, Hay
    Datum: 2011
    Soort: Paper
    Domein: Bedrijfskunde, organisatiekunde; Onderwijs; Werktuigbouwkunde
    Onderwerp: Action-based, Change Management, Competences-based, Innovative, Skills, Teachers Role, Transition
  • Auteurs: Bastings, Bart; Hond, de, Tim; Kiela, Henk
    Datum: 2010
    Soort: Artikel - Tijdschrift
    Domein: Materiaalkunde; Technische wetenschappen; Werktuigbouwkunde
    Onderwerp: Carbon Fiber, Composite, Composites in Mechatronics, Rapid manufactoring
    Tijdschrift: Mikroniek
  • Auteurs: Frieke, Ernie
    Datum: 2009
    Soort: Artikel - Tijdschrift
    Domein: Werktuigbouwkunde
    Onderwerp: Lagers
    Tijdschrift: Fiets
  • Auteurs: Abdoel, Ricardo
    Datum: 2002-10-03
    Soort: Artikel - Tijdschrift
    Domein: Exacte wetenschappen; Informatica; Onderwijs; Procestechnologie; Technische wetenschappen; Werktuigbouwkunde
    Onderwerp: Simulatie, Matlab Simulink, Klimaatinstallatie, Verwarming, Koeling
  • Auteurs: Blokhuizen, C.; Geraedts, Hay; Leijten, P.; Rutten, M.
    Datum: 2001
    Soort: Paper
    Domein: Werktuigbouwkunde
    Onderwerp: Career Expectations, Competence learning, Human Technology, Innovative projects, working interdisciplinary