januari

Wie maakt voor jou het verschil?

afbeelding kaartjes

2020! Een nieuw jaar waarin we samen weer het verschil maken voor onze studenten. Het afgelopen jaar vertelden meer dan 30 studenten hoe zij dat hebben ervaren. Via fontys.nl/studiesuccesverhalen zie je hen voorbij komen. Ook interviewde we eerder al 50 collega’s met de vraag hoe zij het verschil maken. Dat bleek vaak in hele kleine dingen te zitten. Alle verhalen van collega's lees je hier. We hebben van elk instituut/dienst een student en een collega gesproken, misschien zie je een bekende?

We zijn ontzettend trots dat iedereen bij Fontys zich zo inzet om het studiesucces van onze studenten te vergroten. En dat mag best eens wat vaker gezegd worden. Daarom ligt er voor jou een pakketje ansichtkaarten klaar bij het bedrijfsbureau / support office / secretariaat of personeelsruimte van jouw instituut of dienst. Met op elke kaart een compliment. Om uit te delen aan je collega’s, omdat zij (ook) het verschil maken. Of om gewoon zelf te houden als reminder dat je goed bezig bent ;-)

Liever digitaal? Via fontys.nl/studiesucces kun je de kaarten ook downloaden en versturen via mail, whatsapp of delen via social media. Heb je zelf een kaart ontvangen? Deel hem (openbaar) op Instagram of Facebook met #studiesucces en #wijzijnfontys en win de enige echte Fontys hoodie! We verloten er 20 onder de inzenders.

PS Krijg jij de nieuwsbrief Studiesucces al? Meld je hier aan!

Auteur: Eva Maassen