augustus

Werken over de grenzen van je eigen vakgebied

Nieuwe lichting adviseurs Zorg en Technologie

zent2021klein

Maar liefst 12 studenten zijn onlangs afgestudeerd aan de opleiding Ad Zorg en Technologie bij Fontys. Deze professionals hebben vanaf nu de officiële titel van ‘adviseur zorg en technologie’.

De afgelopen twee jaar hebben zij, in samenwerking met het werkveld, gewerkt aan concrete oplossingen die dicht bij de praktijk staan. Zij hebben zich weten te ontplooien tot bruggenbouwers tussen de werelden van zorg, welzijn en technologie.
Alle professionals zijn direct aan de slag gegaan in een rol of functie waarin zij over de grenzen van het eigen vakgebied heen kunnen kijken. Zo leveren zij een mooie bijdrage aan het maatschappelijke vraagstuk rondom arbeidsmarktplaatstekorten en het anders werken en denken binnen zorg en welzijn.
Ook dit studiejaar start een nieuwe groep studenten die hun talenten en kennis gaan ontwikkelen. In samenwerking met het werkveld dragen zij bij aan initiatieven die onze samenleving vitaler, inclusiever en duurzamer maken #forsociety

Wil je meer informatie over de opleiding Ad Zorg en Technologie? Bezoek de website.

Auteur: Maria Verbaal