december

Wat staat er in december op de planning?

Christmas party

Sinterklaas, Kerst, oudejaarsavond… december is een drukke maand! Ook bij Fontys Engineering valt er deze periode genoeg te beleven. Ben je het overzicht kwijt? Wij zetten het voor je op een rij!

5 december tot en met 14 december: schoen zetten bij Makersplayce
Van 5 december tot en met 14 december mag je bij Makersplayce je schoen zetten! Wie weet vind je er 15 december wel wat lekkers in… Maar natuurlijk moet er dan wel een engineering element in verwerkt zijn. Laat je creativiteit de vrije loop en ga aan de slag met de 3D printer, voorzie je schoen (of sok) van licht of bedenk een ander creatief engineering-element!

8 december: active members day bij Innovum
Op 8 december zet Innovum haar actieve leden in het zonnetje tijdens de active members day. De actieve leden zetten zich in voor de verschillende commissies van de studievereniging. Tijdens deze dag wordt er door het bestuur gekookt en worden, volgens traditie, ook de nieuwe mokken uitgedeeld.

SinterSantaPoster

14 december: lunch lecture door Gorman-Rupp
Deze maand staat er ook weer een lunch lecture op de planning. Die wordt dit keer verzorgt door Gorman-Rupp, sponsor van Innovum. Dit bedrijf is een van ’s werelds meest toonaangevende fabrikanten van industriële pompen. Het belooft een interessante, inspirerende en leerzame lunch te worden!

14 december: Christmas Party
Op 14 december wordt het jaar feestelijk afgesloten tijdens de Christmas Party! Studenten en medewerkers van Fontys Engineering komen bij elkaar om samen te dineren en het glas te heffen op het einde van een mooi 2022. Heb je nog geen kaartje? Bestel er dan nog snel een via deze link. Het ticket is inclusief vijf drankjes, avondeten en natuurlijk een heel gezellige avond!

15 december: Sinterkerstennieuw borrel bij Lokaal 040
De feestdagen worden natuurlijk ook bij Lokaal 040 gevierd! Hier geniet je, samen met je medestudenten, op 15 december van een gezellige Sinterkerstennieuw borrel.

26 december tot en met 8 januari: kerstvakantie
En dan is het alweer kerstvakantie! Rust lekker uit, geniet van heerlijk eten en vier het nieuwe jaar. Wij zien je graag weer terug in januari om 2023 fris te beginnen.

Auteur: Inge Joosten