'Vier je toekomst met Fontys Technologie & Innovatie' geslaagd!

vierjetoekomst2

Voor een nieuwe activiteit in het studiekeuzepalet van de opleidingen binnen het domein Technologie en Innovatie in Eindhoven kon de aftrap van 'Vier je toekomst met Fontys' niet beter zijn! Onder de bomen van een zonovergoten campus ontvingen de opleidingen Automotive Management, Bedrijfsmanagement MKB, Technische Bedrijfskunde, Applied Science, Technische Natuurkunde, Automotive, Elektrotechniek, Mechatronica en Werktuigbouwkunde aankomende studenten en hun ouders.

Voor een vastomlijnd programma was donderdag bewust niet gekozen. Laatbeslissers, twijfelaars en aankomende studenten spraken met eerste- en tweedejaarsstudenten om tot een goede studiekeuze te komen of die nog te (laten) bevestigen. Vooral ouders gaven aan dat zij het prettig vonden:"We zijn wel op een open dag geweest, maar dat is alweer maanden geleden. Fijn dat Fontys je de kans geeft om ook als ouder nog een keer nader kennis te kunnen maken!"

Sommigen combineerden hun bezoek met een studiekeuzecheck en gesprek, anderen kwamen nader kennismaken met de locatie en de studieplek onder het genot van een (alcoholvrij) drankje. Voor de inwendige mens werd de barbecue opgestookt, waardoor het zo mogelijk nog warmer werd op de campus. Een flinke bui zorgde later voor afkoeling, maar was beslist geen domper op de feestvreugde. De studievereniging Innovum droeg bij aan de gezellige sfeer met zomerse muziek.

Het volgende evenement voor onze studenten vindt plaats van 21 t/m 25 augustus, de introductieweek met het Purple festival 2017!

Tot ziens!

Auteur: Petra Biesheuvel