oktober

Vandaag online deelnemen aan "In gesprek met Joep Houterman"?

Joep Houterman 16-3-20

Wil je vandaag deelnemen aan het webinar: In gesprek met Joep Houterman?
Je bent van harte uitgenodigd om hierbij aanwezig te zijn en je vragen te stellen of je gevoelens te uiten. Vooraf aanmelden is niet nodig, vanaf 16.30 uur neem je deel via deze link. Wil je je vraag alvast stellen? Dat kan via redactie@fontys.nl

De tweede coronagolf houdt ons stevig in haar greep. Steeds steviger, om eerlijk te zijn. De aantallen besmettingen en ziekenhuisopnames lopen fors op, het aantal Fontysstudenten en -docenten dat thuisblijft vanwege ziekteverschijnselen of zieke huisgenoten, neemt ook toe en de maatregelen die het kabinet, de veiligheidsregio’s én ook Fontys nemen, zijn steeds ingrijpender. Dit alles roept bij ieder van ons logischerwijs de nodige emoties op. Gevoelens van frustratie, van bezorgdheid of angst, maar ook van frisse tegenzin: moeten we straks weer allemaal verplicht thuiszitten?

Het roept ook vragen op, veel vragen: wat betekent dit voor Fontys? Geldt een eventuele volledige lockdown straks ook voor het hoger onderwijs? Wat moet ik doen als ik nu (weer) studievertraging oploop? En: wie helpt mij als ik het straks in mijn eentje thuis even niet meer zie zitten? Waar kan ik dan terecht? Over dit soort gevoelens en vragen gaat onze bestuursvoorzitter Joep Houterman donderdag 29 oktober heel graag met jou en je medestudenten of collega’s in gesprek. Online natuurlijk, dat is helaas onvermijdelijk. Aanstaande donderdagmiddag organiseren we dus weer een webinar, en wel tussen 16.30 tot 17.30 uur.

Auteur: Jessy Kouwenberg