januari

Stukafest TV Tilburg 2021

stuka Tilburg

Pak je agenda er maar alvast bij, want op 5 februari 2021 vindt Stukafest Tilburg plaats. Stukafest is een jaarlijks terugkerend festival waar muziek, theater, cabaret, dans en literatuur centraal staan. Normaal gesproken vindt dit festival plaats in studentenkamers, maar vanwege de huidige omstandigheden komt er een livestream, genaamd Stukafest TV. Bij deze livestream zullen verschillende unieke artiesten te zien zijn.

Deze livestream organiseert Stukafest Tilburg samen met twee andere Stukafest-steden Nijmegen en Middelburg. Elk van deze steden heeft drie artiesten gekozen waarvan de acts tijdens de livestream te zien zijn. Er wordt een breder aanbod gecreëerd waardoor de kijkers meer keuzemogelijkheid hebben in welke acts zij willen zien. Op de social mediapagina’s van de steden en de Stukafest website wordt de line-up per stad bekend gemaakt. Van bandjes tot moderne dans, 'spoken word' en een visual performance, er zal vrijdag 5 februari voor iedereen een leuk programma zijn.

Er zijn drie rondes voor de bezoeker. Je kunt per ronde aangeven welke act (van de drie deelnemende steden) je wilt zien. Zo kan elke bezoeker zijn of haar eigen Stukafest ervaring creëren.

Tussen de optredens door worden er in de livestream ook andere korte video’s getoond, zoals behind the scenes, interviews met artiesten, hotspots van elke stad en tours door studentenkamers om kijkers mee te nemen in de Stukafest beleving. Kortom, het wordt één groot Stuka-festijn.

Toegang en aanmelden
Door de samenwerking met Fontys en Tilburg University is er nu voor alle studenten inTilburg gratis toegang tot de livestream.
Je kunt je tot uiterlijk vrijdag 5 februari 12.00 uur aanmelden

Auteur: Jessy Kouwenberg