Eindhoven,

Purple Festival: dat wil je niet missen!

Purple Festival

De kaartverkoop voor Purple Festival is gestart! Koop nu je ‘early bird ticket’ voor slechts € 8 (i.p.v. het reguliere tarief van € 12). Uiteraard krijg je bij binnenkomst weer vijf munten, zodat je niet in de rij hoeft te staan en meteen kunt gaan genieten. Wacht niet te lang, er is maar een beperkt aantal ‘early bird tickets’ beschikbaar.

Op maandag 28 augustus start het nieuwe studiejaar. Onze nieuwe studenten starten een week eerder met hun introductieweek, die ze afsluiten met spetterende Purple Festival. Maar Purple Festival is er natuurlijk ook voor onze huidige studenten en alle medewerkers. Kom feesten, napraten over vakanties en al een beetje de start van het nieuwe studiejaar vieren.

Purple Festival vindt plaats op donderdag 24 augustus, ook dit jaar op Strijp S, Ketelhuisplein in Eindhoven. In deze industriële omgeving kun je feesten, dansen en uit je dak gaan. Of juist iets rustiger aan te doen en met een drankje in je hand te genieten van goede muziek. De line up maken we binnenkort bekend.