Eindhoven,
november

Podcast: de zorgtransformatie van Ziekenhuis Bernhoven

91683_fullimage_lectoraat-mignon-aangepast-225x280

Aan haar keukentafel spreekt lector Mignon van Halderen samen met collega Annemarie Sweep met Stella van Emmerik, Manager Communicatie en Relaties bij Ziekenhuis Bernhoven. Stella gaf tussen 2014 en 2020 met haar collega's handen en voeten aan de zorgtransformatie in Ziekenhuis Bernhoven. Over vernieuwende zienswijzen op de zorg, doctors in the lead, van vakgroepen naar zorgmodellen, het stimuleren van eigenaarschap, het meebewegen met weerstand en de belangrijke rol van transformationeel leiderschap en leiderschapscommunicatie daarbij.

Podcast Serie
In deze serie podcasts gaat lector Mignon van Halderen bij Fontys School of Business in gesprek met personen die een cruciale rol hebben gespeeld bij het initiëren, leiden en vormgeven van transformaties. Inspirerende inzichten, lessons learned en praktische tips voor leiders, managers en studenten die zich bezighouden met transformaties. Aan het woord komen onder andere Ziekenhuis Bernhoven, Philips en Thom Aussems van Sint Trudo Eindhoven.

Meer weten
Beluister de podcast over Ziekenhuis Bernhoven hier.
Meer weten over Thought Leadership? Bekijk dan onze website, blijf op de hoogte via LinkedIn, of neem contact op met Mignon van Halderen.

auteur Michelle Breemans