Eindhoven,
maart

Podcast: De Thought Leadership strategie van het Griekse bedrijf Polypan

Aan de keukentafel spreekt Mignon van Halderen met George Polychronopoulos, CEO van het Griekse familiebedrijf Polypan. Polypan transformeerde van een B2B handelsbedrijf naar een bedrijf dat duurzame en innovatieve voedingsingrediënten voor de voedingsindustrie produceert.

Over de rol van thought leadership bij het maken van deze verschuiving. Over 'gerecyclede ideeën' als een bron voor hun Novel Point of View en over hoe hun thought leadership strategie het vertrouwen en de loyaliteit bij klanten vergrootte, wat zich vertaalde in een groei in omzet. Intern verhoogde hun thought leadership programma zowel de trots van medewerkers als dat het medewerkers een mogelijkheid gaf hun eigen persoonlijke business profile te verscherpen.

Podcast Serie Thought Leadership
In deze serie podcasts gaat lector Mignon van Halderen bij Fontys Hogeschool Economie en Communicatie in gesprek met personen die een cruciale rol hebben gespeeld bij het initiëren, leiden en vormgeven van transformaties. Inspirerende inzichten, lessons learned en praktische tips voor leiders, managers en studenten die zich bezighouden met transformaties. Aan het woord komen onder andere Ziekenhuis Bernhoven, Philips, Strijp-S en Renewi.

Meer weten
Beluister de podcast over Polypan hier. Tip: abonneer je op de hele podcast serie en blijf op de hoogte van nieuwe podcasts!
Meer weten over Thought Leadership? Bekijk dan onze website, blijf op de hoogte via LinkedIn, of neem contact op met Mignon van Halderen.

auteur Michelle Breemans