Eindhoven,
april

Onderwijs Vandaag!: nieuwsgierigheid

Peter Heerschop en Marcel van Herpen in gesprek met onderzoeker Danae Bodewes en avonturier en inspirator Eric Mijnster.

onderwijsvandaag!

Tijdens de Dutch Happiness Week 2021 namen Peter Heerschop en Marcel van Herpen drie afleveringen op van hun podcast/vodcast serie ‘Onderwijs Vandaag!’. In deze serie reizen ze door Nederland om met studenten, leerlingen, leraren, onderzoekers en bestuurders te spreken over onderwerpen die vandaag in het onderwijs spelen, met als doel het onderwijs van morgen te verbeteren.

In deze aflevering spraken ze in het Parktheater Eindhoven met onderzoeker Danae Bodewes en avonturier en inspirator Eric Mijnster. Onderwerp: nieuwsgierigheid.

Meer 'Onderwijs Vandaag!
'
Alle voorgaande afleveringen van 'Onderwijs Vandaag!' zijn hier terug te luisteren.