Eindhoven,
januari

Neem deel aan de Fontys Week van de Circulaire Economie 2021

week circulaire economie

Tijdens de Week van de Circulaire Economie, van maandag 1 tot en met zaterdag 6 februari, laat het Fontys Expertisecentrum Circulaire Transitie graag zien wat wij als kennisinstelling doen op het gebied van circulaire economie. Vanuit verschillende instituten en opleidingen bieden we een gevarieerd programma aan. Je kunt je kennis vergroten door deel te nemen aan een van onze colleges, luisteren naar een podcast of video of zelf actief aan de slag met circulariteit en duurzaamheid in een van de workshops die we aanbieden. Ook organiseren we voor studenten een hackathon op het gebied van circulariteit en onderwijs.

Heb jij zin om je verder te verdiepen in dit onderwerp? Wil jij meer weten over circulaire economie? Of heb je al een concrete vraag waar je hulp bij kunt gebruiken? Kijk dan snel op onze website voor de kalender vol activiteiten. Vergeet je niet aan te melden als je een van de activiteiten wilt bijwonen.

Het Expertisecentrum Circulaire Transitie
Het Fontys Expertisecentrum Circulaire Transitie (FECT) is het kenniscentrum voor de circulaire economie en energietransitie. We voeren praktijkgericht onderzoek uit naar de overgang van een lineaire naar een circulaire economie en de energietransitie. Dit doen we niet alleen. Wij werken samen met (regionale) bedrijven, maatschappelijke organisaties, overheden en consumenten. Ons doel is door samen te werken, kennis te delen en toe te passen, nieuwe samenwerkingsverbanden te creëren waarbinnen circulariteit kan opbloeien. Onze primaire focus hierbij ligt op het MKB in Zuid-Nederland.

Vragen? Neem gerust contact op via fect@fontys.nl. Graag tot ziens bij één van onze activiteiten tijdens de Week van de Circulaire Economie!

auteur: Michelle Breemans