januari

Minormarkt domein Mens en Maatschappij

Minormarkt

Om studenten een ruime keuze te geven en te voorzien van de beste informatie, organiseert Fontys op maandag 3 februari de jaarlijkse Minormarkt waar 28 minoren uit het domein Mens & Maatschappij zich presenteren. Deze minormarkt vindt plaats op Strijp T, gebouw TQ  in Eindhoven. HBO-studenten van alle Fontys opleidingen die op zoek zijn naar een relevante minor in het sociale domein hebben hier de mogelijkheid om zich te oriënteren op hun komende minor.

Divers
Een team bestaande uit medewerkers van hogeschool Pedagogiek Eindhoven-TIlburg en Sporthogeschool draagt zorg voor de organisatie van dit evenement. Mede-coördinator Yvonne Maas: "Er is veel animo vanuit de instituten om te participeren. De diversiteit van aanwezige minoren is daardoor erg groot en aantrekkelijk. Er staan minoren op het gebied van gezondheid, innovatie & design, jeugdbegeleiding, coaching, begeleiding in sport en gezondheid, gedragsbegeleiding en technologie. Tijdens de minormarkt zijn er naast de coördinatoren en docenten natuurlijk ook studenten aanwezig die de minor al hebben gevolgd of op dit moment volgen. Zij vertellen uit eigen ervaring wat het volgen van de minor voor hen toevoegd op het gebied van hun studie."

Klik hier voor het volledige overzicht.

Bereikbaarheid
De Fontys Minormarkt vindt plaats van 10.00 uur tot 14.00 uur in het gebouw van Fontys Hogeschool ICT op Strijp T.
Deze locatie is makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer (trein en bus).

Auteur: Fontys Sporthogeschool M&C - PCo