augustus

Medewerkers Engineering, BEnT en TNW starten studiejaar in spiksplinternieuw gebouw

“Geweldig om hier te werken”

Rondom directeuren opening 26082019

Maandag 26 augustus 2019, hebben Ella Hueting, Gerard Lenssen en Maarten van Andel (de directeuren van respectievelijk Engineering, BEnT en TNW (domein T&I)) samen met ruim 400 collega’s het nieuwe onderwijs- en onderzoeksgebouw van Fontys aan de Rondom op de TU/e Campus geopend.

“Wat een mooi gebouw, wat een ruimte, wat een licht en wat een mogelijkheden”, Deze woorden van Gerard Lenssen typeren ER (zoals het gebouw officieel heet). Het is een prachtig gebouw geworden waar we met veel plezier en vol verwachting het studiejaar op 2 september starten. Het is een open omgeving waar medewerkers, studenten en werkveld samen aan de slag gaan met onderwijs en onderzoek. Daarmee sluit het gebouw aan bij de toekomstvisie van het T&I domein. De TU/e Campus is een inspirerende omgeving voor zowel studenten als collega’s.

Er is keihard gewerkt door collega’s van de instituten, H&F, IT en de schoonmaak om het gebouw op tijd “gebruiksklaar” te krijgen. Hulde daarvoor!

Natuurlijk is nog niet alles klaar. Het is net als met een nieuw huis. Je kent het wel: de plinten moeten nog worden gelegd en de stopcontacten zijn ook niet allemaal goed geplaatst, er moet nog wat geschilderd worden en de kasten moeten ook nog in elkaar worden gezet. Ook voor ER geldt dat in de komende maanden alle details worden afgewerkt. Maar er kan vanaf nu gewerkt en gestudeerd worden in een inspirerend gebouw met nieuwe lokalen en moderne laboratoria en praktijkruimtes!

Auteur: Mascha Arts