september

In memoriam Marjan de Wilt

In het besef dat door de ziekte van Marjan het afscheid in het verschiet lag, hebben wij toch met grote verslagenheid kennis genomen van haar overlijden. Marjan is donderdag 17 september overleden.

Hoewel Marjan al een tijd afwezig was in verband met haar ziekte en in mei met keuzepensioen is gegaan voelt Marjan als een echte Fontys OSO collega. Wij blijven Marjan herinneren als een enthousiaste, creatieve, muzikale en zorgzame collega en de initiator van anders denken binnen de Master Educational Needs van Fontys Opleidingscentrum Speciale Onderwijszorg (OSO).

Vol mooie en vrolijke herinneringen in wat Marjan voor Fontys OSO en collega’s heeft betekend, blijft Marjan in onze gedachten.

Wij wensen Olivia, de kinderen, kleinkinderen en de familie veel kracht en sterkte toe bij het verwerken van het verlies.

Medewerkers van Fontys OSO

Er is een online condoleanceregister. Hier kunt u reacties achterlaten en herinneringen delen: www.matrice.nl/online-condoleren onder de naam van Marjan'.

Reacties (0)
Bedankt voor uw bericht.