maart
2019

In Memoriam Marcel Wouter

inmemoriam

Vorige week bereikte ons het trieste nieuws dat onze masterstudent Marcel Wouter onverwacht is overleden.

Marcel was een gedreven masterstudent. Hij was een idealist, een wereldverbeteraar, en geloofde dat hij via het onderwijs hieraan een steentje kon bijdragen. Hij was maatschappelijk betrokken en kon gepassioneerd discussiëren over thema’s die hem na aan het hart lagen: rechtvaardigheid, sociale gelijkheid, racisme en discriminatie. In de colleges was hij telkens in staat een ander perspectief te bieden op besproken onderwerpen, en hiermee boeiende discussies en gesprekken te creëren. Hij was zachtaardig, vriendelijk en open. Marcel was betrokken bij onze opleiding en droeg ook hieraan bij door zijn deelname aan het SDO, waar hij op een prettige manier helder zijn mening gaf over het onderwijs. Wij hebben hem altijd enorm gewaardeerd. Daarnaast was hij zeer betrokken bij, en daardoor geliefd bij zijn medestudenten.

Onze gedachten gaan uit naar zijn nabestaanden, familie en vrienden, collega’s en medestudenten.

Opleiding Maatschappijleer
Fontys Lerarenopleiding Tilburg

Reacties 1 - 1 (1)
Bedankt voor uw bericht.