januari

In Memoriam Berkan Öztürk

In memoriam Berkan

Op vrijdag 14 januari is (Fontys Hogeschool ICT Tilburg student) Berkan Öztürk onverwachts overleden. We wensen zijn broer (ook student bij Fontys Hogeschool ICT), familieleden en vrienden heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Berkan was student sinds augustus 2021. Hij zat dus in het eerste jaar van de studie, maar was een student met levenservaring. Met zijn 23 jaar oud was hij een van de oudere studenten in de projectgroep. Hij had afgelopen jaren vooral gewerkt. Björn Hamels, de semester coach van Berkan: “Een grote stap naar voltijd studeren. Het was even wennen, maar hij had er zin in. Hij was echt gemotiveerd om er iets van te maken.” In de eerste weken van de studie ontdekte hij zijn interesse in de profielen ICT & Business en ICT & Infrastructure. Als hij tijdens de studie obstakels tegen kwam, viel het op dat hij vooral dacht in mogelijkheden. Dan maakte hij een nieuw plan en keek daar naar uit. Berkan zat in een van de kleinere groepen. Hij leek zich op zijn gemak te voelen op de opleiding en met zijn medestudenten.

Studenten en medewerkers kunnen van maandag 24 januari tot en met woensdag 26 januari een bericht achterlaten voor de nabestaanden en/of Berkan herdenken in gebouw P8 op campus Stappegoor in Tilburg. Hier is een gedenkhoek ingericht. Ook kun je hieronder een bericht achterlaten voor de familie.

Studenten en medewerkers Fontys Hogeschool ICT

Reacties 1 - 9 (9)
Bedankt voor uw bericht.
Firdevs Ozturk-Sayilir
2022
Gecondoleerd! Heel veel sterkte voor de familie en zijn naasten.
Wilrik
2022
Gecondoleerd. Heel erg veel sterkte voor de familie, vrienden en alle anderen.
Pieter
2022
Gecondoleerd. Erg veel sterkte gewenst aan zijn familie, vrienden en naasten.
Adam
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّآ إِلَيْهِ رَٰجِعُونَ

Voorwaar, wij behoren Allah toe, en voorwaar, tot Hem zullen wij terugkeren.”

اللهُـمِّ اغْفِـرْ لِـ-فُلاَنٍ (باسـمه)وَارْفَعْ دَرَجَتََـهُ فِي المَهْـدِيّيـنَ ، وَاخْـلُفْـهُ في عَقِـبِهِ في الغَابِِـرِينَ، وَاغْفِـرْ لَنَا وَلَـهُ يا رَبَّ العـالَمـين، وَافْسَـحْ لَهُ في قَبْـرِهِ وَنَـوِّرْ لَهُ فِيهِ
O Allah, vergeef Berkan Öztürk en verhef zijn positie onder degenen die geleid worden. Stuur hem langs het pad van degenen die eerder kwamen, en vergeef ons en hem, o Heer der werelden. Vergroot voor hem zijn graf en werp er licht op hem in.
Erdinç
Gecondoleerd! Erg veel sterkte. Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun
Muhammad Sawaid Shinwary
2022
Best wishes to his family and loved ones. May Allah grant him highest rank in Jannah.
Angila
2022
Heel veel sterkte gewenst aan zijn familie, vrienden en naasten.
Yentl
2022
Heel veel sterkte gewenst aan de nabestaanden
Gerwin
2022
Veel sterkte gewenst aan de nabestaanden.