oktober

In Memoriam Bart van Haaren

Bart van Haaren2

Op 12 oktober 2020 overleed Bart van Haaren. Bart was student van de opleiding Technische Bedrijfskunde, eerst van de voltijdopleiding en later stapte hij over naar de deeltijdopleiding. Bart was bezig met zijn afstudeerstage en daarmee ook met de afronding van zijn studie. Bart was een enthousiaste en kritische student die het graag goed wilde doen voor iedereen en pas 31 jaar oud.

Namens studenten en medewerkers opleiding Technische Bedrijfskunde
Directie Fontys Hogeschool Bedrijfsmanagement, Educatie en Techniek
Petra van den Heuvel

Reacties 1 - 4 (4)
Bedankt voor uw bericht.
Ron Prijn
2020
Wat een verlies. We hebben aan Bart een leuke spontane collega gehad die altijd klaar stond voor een ander en een andere kijk op zaken had.

Naast familie en vrienden, gecondoleerd en veel sterkte met dit verlies.
Matjeu Brekelmans
2020
Ik heb je een tijd geleden leren kennen. Altijd vrolijk, leergierig en zeer sociaal. Onwerkelijk en onbegrijpelijk. Rust zacht en heel veel sterkte voor alle naasten.
Monique van Hoppe
2020
Heel veel sterkte toegewenst voor alle naasten.
Babs van haaren
2020
Veel te jong . In de bloei van zijn leven . Geen woorden voor rust zacht lieve bart knuffel je nichtje babs