oktober

Gratis trendtours studenten Fontys TCL tijdens Dutch Design Week

Hoe ziet de toekomst eruit en wat betekent dat voor bedrijven en organisaties

thumbnail_trendtourddw8bewerkt

Zaterdag 16 oktober start de Dutch Design Week 2021, een week die in het teken staat van vernieuwing en verandering. De groep ‘Future Thinkers’, studenten van de opleiding Fontys Trend Research & Concept Creation in Lifestyle (TCL), verzorgt van maandag 18 oktober tot en met zaterdag 23 oktober om 12.00 en om 15.00 uur gratis trendtours in het Klokgebouw.

Tijdens deze trendtours worden de meest innovatieve ontwerpen gekoppeld aan de belangrijkste trends van het moment. De studenten van Fontys TCL zoomen in op maatschappelijke veranderingen en hoe deze zichtbaar zijn tijdens de Dutch Design Week. Ze verkennen de toekomst en laten op inspirerende wijze zien wat bepaalde ontwikkelingen kunnen betekenen voor bedrijven en organisaties.

De Future Thinkers nemen de deelnemers aan de trendtour kortom mee in de wereld van morgen en bieden ze de nodige inspiratie. Gratis aanmelden kan via deze link. Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar, dus wacht niet te lang met aanmelden

Kosten: gratis, mits aangemeld
Dagen: maandag 18 oktober t/m zaterdag 23 oktober

Dagelijks om 12.00 uur en 15.00 uur

Na aanmelding ontvangt u meer praktische informatie.