oktober

Global Entrepreneurship Week meets Tilburg

Global Entrepreneurship Week Tilburg-5

De Global Entrepreneurship Week is een wereldwijd spektakel waarbij ondernemerschap centraal staat in de derde week van November in 170 landen! De Global Entrepreneurship Network exploiteert een platform van projecten en programma's in 170 landen die erop gericht zijn om het voor iedereen, waar dan ook, gemakkelijker te maken om een bedrijf te starten en op te schalen. Dit jaar zal het wereldwijde event ook in Tilburg plaatsvinden.

De Global Entrepreneurship Week (GEW) in Tilburg wordt door een aantal partijen (waaronder Tilburg University en Fontys Hogescholen) gezamenlijk georganiseerd om extra kracht bij te zetten. Met zoveel jonge ondernemende studenten om ons heen willen we deze kans niet missen om studenten, starters en ondernemers met elkaar in contact te brengen, te inspireren en verder te helpen. Voornamelijk omdat ondernemerschap mensen in staat stelt om creatief en innovatief te zijn en zij het verschil kunnen maken.

De GEW in Tilburg bestaat uit twee evenementen:

Op maandag 16 november (15.00u – 17.00u) trappen we online af met het Get Inspired event
Drie succesvolle, Nederlandse ondernemers delen hun ondernemersverhaal en vertellen je alles over hun eigen ervaringen, successen en valkuilen. Trots kunnen we mededelen dat volgende ondernemers aanwezig zijn om hun ondernemersverhaal te delen:

• Thijs Verheul – United Wardrobe
  • Marja Baas – MYOMY do goods
  • Caroline Kroll - Nø Cosmetics

Uiteraard is er ook voldoende tijd om vragen te stellen aan de ondernemers. Het event zal online te bezoeken zijn door middel van een livestream. Iedereen die interesse heeft in ondernemerschap of er meer over wil weten, is welkom. Voor meer informatie: www.gew-tilburg.nl. Een gratis ticket kun je alvast bemachtigen via deze link.

Op woensdag 18 november (14.30u-17.00u) organiseren we de Booster Day.
Heb jij al een eigen bedrijf maar kun je nog wat hulp, kennis of expertise gebruiken? Meld je dan aan voor Booster Day. Iedereen die een eigen bedrijf heeft, herkent het wel; je bent lekker druk, de eerste opdrachten stromen binnen en je bent bezig met je passie. Maar je moet je ook met bedrijfsmatige vraagstukken bezighouden waar je niet zoveel kennis van hebt. Een expert inhuren in deze beginfase van je bedrijf is vaak prijzig. En waar vind je goede experts die je voorzien van antwoorden en advies? Of ben je er niet helemaal zeker van of de juiste afslag hebt genomen met je bedrijf en wil je dat er iemand meedenkt? Tijdens de Booster Day kun jij digitaal aanschuiven aan experttafels. Diverse experts staan online voor je klaar om vragen te beantwoorden of tips te geven op de volgende onderwerpen:

• Branding
  • Online zichtbaarheid
  • Juridische vraagstukken
  • Financieringsvraagstukken
  • Maatschappelijke impact
  • Groei & innovatie
  • Digitalisering & data
  • Fiscale vraagstukken

Booster Day brengt jouw bedrijf in een stroomversnelling.
Heb jij een eigen bedrijf? Meld je dan snel aan voor Booster Day!.Let's talk and boost your business.
Haal je voordeel eruit en vergaar zoveel mogelijk kennis om je bedrijf een extra boost te geven. Kortom, genoeg reden om je in te schrijven. Via deze link kun je een gratis ticket bemachtigen en je voorkeuren aangeven voor drie experttafels waar jij op 18 november aan wilt schuiven. Wil je meer informatie over het event? Kijk dan op onze website: www.gew-tilburg.nl/.

Wegens de huidige omstandigheden zal het event dit jaar online plaatsvinden.

Auteur: Irene Vriezen