december

Save the date: Fontys Student Startup Festival 2019

fssf.jpg

Ben jij een Fontys student? Ben je al ondernemer of heb je interesse in ondernemerschap? Op 14 februari wordt het Fontys Student Startup Festival georganiseerd in Tilburg. Een event waar studenten, startups en het bedrijfsleven bij elkaar worden gebracht. Het event staat dan ook in het teken van ontmoeten, kennisdeling, netwerken en verbinden. Het festival vindt plaats op 14 februari van 15.30u tot 20.00u, in de LocHal, Tilburg.

Het programma bestaat uit een mix van kennis, inspiratie, pitches en netwerken. De beste 6 studentondernemers van verschillende Fontys opleidingen krijgen het podium om hun startup te pitchen waarbij zij kans maken op een geldbedrag. Er zijn interessante workshops/lezingen voor zowel ondernemer als student, en er is een mogelijkheid tot een meet & greet met ondernemende studenten en ondernemers.

What’s in it for you?
Studenten krijgen de kans om te netwerken, samenwerkingen aan te gaan en een bedrijfscoach of stageplek te zoeken. Ook ondernemers zijn op zoek naar expertise, ervaring, kennis, feedback, een frisse blik of een stagiaire. Het event is een mooie kans om met elkaar in contact te komen.

Programma 14 februari 2019
15.30 - Ontvangst
15.50 - Centrale aftrap door dagvoorzitter Florian Dirkse (Co-founder Ocean Cleanup)
16.20 - Diverse workshops/lezingen (à 30 minuten) - Binnenkort worden de workshops/lezingen bekend gemaakt.
17.00 - Bart Naber - Otso (winnaar Fontys Student Startup Festival 2018)
17.25 - Pitch Battle 6 Fontys startups
18.10 - Diverse workshops/lezingen (à 30 minuten) - Binnenkort worden de workshops/lezingen bekend gemaakt.
18.40 - Prijsuitreiking (1ste prijs: €1500, 2de prijs: €500)
19.00-20.00u - Meet & Greet + borrel

Het event vindt plaats in de LocHal in Tilburg. Een hal, waar generaties Tilburgers aan treinen sleutelden, is omgetoverd tot de nieuwe huiskamer van de stad. Het industrieel erfgoed is een inspirerende en nieuwe locatie waar men terecht kan als zij op zoek zijn naar een werkplaats, podium om kennis en verhalen te delen en te creëren. Wij zijn dan ook heel enthousiast dat het Fontys Student Startup Festival één van de eerste grote events is dat zal plaatsvindt in de Lochal. Om het geheel nog meer een boost te geven zal Florian Dirkse (Co-founder van The Ocean Cleanup) de rol pakken van dagvoorzitter!

Binnenkort kun jij je inschrijven voor het totale programma en kun jij een plek reserveren voor een workshop/lezing naar keuze! Wil je je nu al aanmelden om er zeker van te zijn dat jij een kaartje hebt voor het Fontys Student Startup Festival op 14 februari? Meld je dan nu aan via deze link.

Meer info: www.fontys.nl/cvo

Auteur: Irene Vriezen, Fontys Centrum voor Ondernemerschap