Eindhoven,

Fontys Kiest: Studenten VS Jeroen Dijsselbloem

Minister in debat met Fontysstudenten

kiest4.jpg

Op 8 maart brengt minister van Financiën Jeroen Dijsselbloem een bezoek aan de Fontys campus in Eindhoven. Zes studenten gaan dan ieder 5 minuten met de minister in debat over een onderwerp dat zij belangrijk vinden! Het debat wordt in goede banen geleid door NOS-verslaggever Theo Verbruggen. Jij kunt bij dat debat aanwezig zijn en meepraten over de onderwerpen die worden besproken.

Het debat met minister Dijsselbloem vindt op woensdag 8 maart van 15.00 tot 16.30 uur plaats in de aula van gebouw R5 op campus Rachelsmolen in Eindhoven. Aanmelden voor het debat kan via deze link. Het debat is toeganklijk voor studenten, medewerkers en andere belangstellenden.

Over Jeroen Dijsselbloem
Geboren Eindhovenaar Jeroen Dijsselbloem is sinds november 2012 minister van Financien in het kabinet-Rutte II en sinds 21 januari 2013 is hij tevens de voorzitter van de Eurogroep.

Fontys Kiest
In de aanloop naar de verkiezingen voor de Tweede Kamer vinden op verschillende Fontys locaties activiteiten plaats die in het teken staan van deze verkiezingen. Wil je zo'n activiteit bijwonen? Kijk dan op www.fontys.nl/fontyskiest