Eindhoven,
november

Fontys International Week 'The Economy of Happiness'

int week

Het Fontys-domein Mens en Maatschappij organiseert voor het eerst een International Week. Deze week (20 t/m 24 november 2017) wordt gehost door Fontys Hogeschool HRM en Psychologie en vindt plaats in de Witte Dame in Eindhoven. Het centrale thema is ‘The Economy of Happiness’. Meld je meteen aan of lees verder.

Versterken samenwerking
Tijdens deze week wordt een aantal workshops/lezingen aangeboden door onze buitenlandse partners en eigen docenten. Doel van het meerdaagse evenement is om samenwerking binnen het domein te versterken en internationalisering goed op de kaart te zetten.

Programma
Er worden verschillende workshops aangeboden op dinsdag 21 en donderdag 23 november, zoals 'Active methods in academic education' door Elżbieta Bielecka van de University of Warsaw (Polen). Bekijk hier alle workshops en lezingen.

Niemand minder dan Leo Bormans geeft op woensdag 22 november een keynote lezing. Leo Bormans is geluksambassadeur en internationaal beroemde schrijver van 'The World Book of Happiness', 'The World Book of Love' en 'The World Book of Hope'.

Economie van het Geluk
Het programma biedt een unieke mogelijkheid om kennis en vaardigheden te verwerven, beter kennis te maken en ervaringen te delen met collega's van verschillende universiteiten. Daarnaast worden de deelnemers geïntroduceerd in de Economie van het Geluk, met nadruk op welzijn voor individuen, organisaties en de maatschappij in een snel veranderende wereld.

Meld je nu aan!

Auteur: Maikel Stams