Fontys Hogeschool Pedagogiek organiseert een CPI festival op 6 juni

CPI Festival

Onze Centra voor Pedagogische Innovatie bestaan vijf jaar! Binnen deze CPI’s werken professionals, studenten en docent-onderzoekers, onder aansturing van een lector, samen aan innovatieve beroepsproducten en worden nieuwe inzichten en kennis vergaard.

Deze succesvolle 5 jarige samenwerking vieren we op 6 juni van 15.00-18.00 uur met een CPI festival, bij Poppodium POPEI, Klokgebouw 300 (Strijp-S) in Eindhoven. Laat je verrassen en inspireren door de optredens, bijzondere sprekers, een marktplaats voor CPI presentaties, de lancering van de CPI-Glossy en meer. Hapjes, drankjes en een muzikale omlijsting zullen het CPI-festival een feestelijke tint geven. Het festival wordt georganiseerd voor de professionals die werkzaam zijn bij de CPI’s, voor de studenten, voor oud-studenten die bij de CPI’s betrokken waren en voor de docenten van FHP. Wil je dit niet missen? Meld je snel aan via deze link: https://lnkd.in/gVhPAXz.