juni

Fontys Finalisten tijdens de Brains Award

Op 14 juni vindt de finale plaats van de Brains Award; dé jaarlijkse wedstrijd die de Eindhovense student (MBO, HBO of WO) uitdaagt vernieuwende, creatieve en maatschappelijk relevante ideeën of producten te bedenken en te presenteren. Na ruim 250 inzendingen zijn 5 Fontys studenten(groepen) geselecteerd die tijdens de finaleavond hun idee mogen presenteren. Zij maken allen kans op een geldbedrag dat zij kunnen investeren in het door ontwikkelen van hun idee/onderneming.

• Guardian – Steve Thijssen (FHICT)
  • Insight – Niels van Dijk, Stef van Lierop, Dillon Maes en Konstantinos Theologides (Fontys Minor Ondernemerschap)
  • Mouth Strength – Vera van den Kerkhof, Rosalie Luijpers en Melissa Verdel (Fontys Paramedische Hogeschool)
  • Sunny Day – Myrthe Giesbers, Weiling Kha, Kim van Rijbroek, Max op het Veld, Joost Reinders en Niek Verpoort (Fontys Applied Science)
  • See-IT - Arjen van Gaal (FHICT)

Op woensdag 14 juni zullen de Fontys studenten samen met studenten van de TU/e, Design Academy en Sint Lucas strijden voor de het beste idee in de categorie leefbaarheid en innovatie.Benieuwd naar alle ideeën van de finalisten? Meld je dan gratis aan voor de spectaculaire finaleavond in het Muziekgebouw in Eindhoven via http://www.brainseindhoven.nl/ en kom ze aanmoedigen!

Wij wensen de finalisten allemaal heel veel succes!

Of deze studenten nu winnen of niet, ze kunnen zich altijd aanmelden of voorgedragen worden voor de Fontys Denk Groter Prijs 2017.

Auteur: Irene Vriezen, Fontys Centrum voor Ondernemerschap