oktober

Blend in de tent LIVE terugkijken!

BIT live

Wat hebben de gulden en de euro met blended learning te maken? Welke rol kunnen studenten hebben in blended onderwijs? En wat is een ‘blendfitte docent’ nu weer? Deze vragen én antwoorden kwamen voorbij in de eerste uitzending van Blend in de Tent LIVE! De gehele uitzending is nu terug te kijken.

Verdieping
Waar ‘Blend in de tent’ op zoek gaat naar interessante voorbeelden van Blended Learning, zoekt Blend in de Tent LIVE vooral de verdieping. Hoe zijn docenten tot een idee gekomen, welke keuzes hebben ze daarbij gemaakt en wat zijn ervaringen tot nu toe? In de uitzending van 7 oktober konden we ons daarnaast laten inspireren en prikkelen door onderwijsadviseur en trendwatcher Dieter Möckelmann. Dieter reflecteert onder andere op het onderwijs tijdens de coronaperiode en hoe we daar wel of geen vervolg aan kunnen geven. Daarbij zoomen we in op de vaardigheden van zowel de docent als student.

Deze gehele uitzending is te zien via deze link. Voor wie eerst even de sfeer wil proeven, hebben we onderstaande compilatie gemaakt.

Wil jij ook met jouw Blend in onze tent?
Mail ons dan via scrumteamblendedlearning@fontys.nl

Blend in de Tent LIVE
Tafelgasten: Dieter Möckelmann, Maartje Raijmakers en Chris Geene