EINDHOVEN,
maart

Beperkt aantal vrijkaarten voor medewerkers en studenten voor ‘Geld maakt toch gelukkig’

Ap_Dijksterhuis-mh47z6f5gdt238wxxrklwz45xxs0zt34ug8lacnnda

Maakt geld gelukkig? Volgens hoogleraar Sociale Psychologie Ap Dijksterhuis wél! Een ongebruikelijk antwoord op een aloude vraag. In zijn nieuwe boek lees je dat geld er wel degelijk toe doet. Op donderdag 21 maart, tijdens de Dutch Happiness Week, geeft Ap Dijksterhuis in het Parktheater een bijzondere lezing over de relatie tussen geld en geluk. Voor studenten en medewerkers van Fontys is er een beperkt aantal vrijkaarten beschikbaar. Deze zijn af te halen bij de balies van gebouw R3 op Campus Rachelsmolen en het gebouw aan de Theodoor Fliednerstraat in Eindhoven.

De lezing ‘geld maakt toch gelukkig’ vindt op donderdag 21 maart vanaf 19.30 uur plaats in de Philipszaal van het Parktheater Eindhoven. De lezing wordt ingeleid door blogger/vlogger Marjan Heemskerk van het online platform ‘The Happy Financial’.