28
februari
2023
|
14:00
Europe/Amsterdam

Amber-auto’s worden MyWheels-auto’s

foto mywheels

Medewerkers van Fontys kunnen voor hun zakelijke ritten gebruik maken van Amber. Amber-auto’s zijn elektrische deelauto’s die beschikbaar zijn op Amber-hubs of in Service Area’s van Amber (zoals Eindhoven of Tilburg). Je gebruikt ze voor zakelijke ritten tijdens je werkdag; bijvoorbeeld van de ene naar de andere campus  of voor ritten van huis naar een externe afspraak of stagebezoek. Binnenkort veranderen de Amber-auto’s in MyWheels auto’s. 

Amber heeft vorig jaar de krachten gebundeld met MyWheels. De twee autodeelbedrijven werken samen om het gebruik van deelauto’s nog laagdrempeliger te maken. Dat betekent dat er een paar dingen veranderen.
Dit verandert er vanaf februari 2023:

  1. Amber-auto’s worden MyWheels-auto’s
    Alle Amber-auto’s en de Amber-bebording worden omgestickerd. Dat duurt zo’n 6 weken.
    Je rijdt dus binnenkort in een auto met MyWheels-kleuren en -logo. 
    Let op: ook het bekende oranje dakje verdwijnt.
    Boek je een rit, dan zie je in de app of er straks een MyWheels- of Amber-auto voor je klaarstaat.  
  2. App en website een update
    De huidige Amber-app wordt stap voor stap aangepast aan de MyWheels styling. Amber’s oranje wordt straks MyWheels’ blauw. In de app zie je straks dus MyWheels-auto’s i.p.v. Ambers!

Dit verandert niet
Rijden met deze deelauto's doe je gewoon zoals altijd: reserveer een rit in de app of pik ‘n auto van de kaart. Ook qua contact, app-functies of facturatie wijzigt er niets.

De helpdesk van Amber wordt ook continu geactualiseerd, voor vragen zoals:

  • Mag ik een auto met MyWheels logo op een parkeerplaats plaatsen die gereserveerd is voor Amber? Ja, dat mag!
  • Wie bel ik als ik in een MyWheels rijd via een Amber-rit? Gewoon de huidige Amber-supportlijn.

Kom je er niet uit, dan helpt het Amber supportteam je graag.

Hoe houden we je verder op de hoogte?
Amber/MyWheels blijft accounthouders actief informeren over eventuele ontwikkelingen in de toekomst. Fontys zal de grootste veranderingen communiceren via de centrale Fontyskanalen. Heb je in de tussentijd vragen, bel dan het supportteam van Amber, zij helpen je graag!

Meer weten over het gebruik van deelauto’s?

Auteur: Tanja Steenhorst