juni

Alles over toetsing op www.fontys.nl/online

beeld bij art toetsing

Vanaf deze week staat op Fontys.nl/online ook informatie over het ontwikkelen, afnemen en maken van (online) toetsen. Een belangrijke volgende stap in het digitale onderwijs. Proctor Exam en TestVision zijn de programma’s waarmee gewerkt gaat worden. Zowel docent als student vindt op fontys.nl/online belangrijke informatie, nuttige tips en QenA’s.

Belangrijk om te vermelden is dat er voor de komende periode twee situaties zijn:
1) instituten die de huidige mogelijkheden voor toetsen en beoordelen willen weten
2) een selectie aan instituten (namelijk FPH, FLOT, FHBEnT, Dienst SV, FHEC, FHMG, ACI, FIBS, FHICT) die stap voor stap wordt meegenomen in het proces om een toets te ontwikkelen en af te nemen in periode 4

Up-to-date
Regelmatig zal de website, en specifiek het onderdeel ‘toetsing’, een update krijgen.
Docenten (en medewerkers) die informatie willen kunnen hier terecht:
www.fontys.nl/online --> docent/medewerker --> toetsing

Voor studenten geldt:
www.fontys.nl/online --> student --> toetsing.

Behalve over toetsing vind je op fontys.nl/online ook informatie over MS-teams (onder andere best practices, trainingen, QenA’s, webinars over online lesgeven), maar ook over bijvoorbeeld Thuiswerken en Gezond en vitaal blijven. Dus check de website regelmatig.

Werkgroep Toetsing Online