september

Aftermovie Purple 2021

Purple 2021

Onze studenten zijn weer volop op de campus. Het is fijn om ze weer op locatie te zien. Ze genieten niet alleen van het fysieke onderwijs maar vooral van het contact dat ze hebben met medestudenten en docenten. Dit zagen we ook tijdens Purple.

Wat een fijne week was het! Door team Purple en alle introcommissies is een programma samengesteld waar - ondanks de maatregelen - de studenten volop de mogelijkheid kregen elkaar te ontmoeten, kennis te maken met hun opleiding, de docenten, de medestudenten, de campus en de stad waarin ze gaan studeren. Als dat geen goede start is van je opleiding? Aan de blije gezichten te zien, voelen ze zich thuis bij Fontys.

Wij, maar vooral ook de studenten hebben ontzettend genoten van de introductieweek!

Auteur: Marita Schuengel