juli

Talent Vronie van de Rijt ontmoet haar 'Meester' Frits van Eerd

vronievanderijt

Brabant heeft op veel gebieden ware meesters voortgebracht; mensen die uitzonderlijk goed zijn in wat ze doen en die daardoor in het oog springen. Maar er staat alweer een nieuwe generatie jong talent te trappelen om het stokje over te nemen. In ‘Meesterlijk’ koppelt Theo Verbruggen een Brabantse ‘meester’ aan zo’n aanstormend talent. De meester geeft het talent een kijkje in de keuken en de kans om een unieke ervaring op te doen.Talent Vronie van de Rijt wordt aan niemand minder dan Jumbo-topman 'Meester' Frits van Eerd gekoppeld. Frits van Eerd bracht Vronie de fijne kneepjes van het ondernemerschap bij.

Vronie van de Rijt
Vronie is getalenteerd en weet wat ze wil. Dat is ook de reden dat Vronie is gevraagd voor het programma 'Meesterlijk'.

Aan de hand van een Masterclass en een zogeheten Meesterproef heeft Vronie de kans gekregen om haar talenten verder te ontwikkelen en om te laten zien wat ze al in huis heeft. Het is een mooie uitzending geworden, zeker de moeite waard om even terug te kijken! Klik hier voor de uitzending.

Vronie heeft tijdens haar studie al bewezen dat ze gedreven is. Ze heeft aan open dagen meegeholpen en is een aantal keer studentcoach geweest. Vronie is onlangs afgestudeerd aan de Fontys Hogeschool Marketing en Management, opleiding Small Business & Retail Management. Vronie haar vervolgstap zal zijn, Nyenrode Business Universiteit en gaat zij de verder met de Master of Science in Management. Wij wensen Vronie alle goeds en zullen haar zeker blijven volgen.

Fontys en Meesterlijk
Vier tallentvolle Fontys studenten worden in het televisieprogramma 'Meesterlijk' gekoppeld aan Brabantse grootheden op hun vakgebied. De Fontys talenten die meedoen zijn afkomstig van Fontys Hogeschool Journalistiek, Fontys Hogeschool Marketing en Management, Fontys Sporthogeschool en Fontys Hogeschool Bedrijfsmanagement Educatie en Techniek. De studenten worden gekoppeld aan respectievelijk Astrid Kersseboom (presentatrice NOS Journaal), Frits van Eerd (CEO Jumbo Supermarkten), Luc van Agt (sportfysioloog PSV) en generaal Gerard Koot (commandant 13 Lichte Brigade in Oirschot).

Meer informatie over het programma, klik hier.