Eindhoven,
juli

Studentreporter over onderwijsproject met NAO Robot Charlie

charlie.jpg

De ChallengeDay, het moment van de waarheid voor zes studenten van Fontys. De studenten van de voltijdopleiding ‘Leraar Technisch Beroepsonderwijs’, studieroute ICT, hebben de afgelopen acht weken hard gewerkt om een concept te ontwikkelen rondom Nao-robot Charlie. Zelfs in hun vrije tijd zijn zij bezig geweest om een zo goed mogelijk concept te kunnen ontwikkelen.

Tijdens een vak en project robotica hebben de studenten Bryan, Ismael, Mark, Thomas, Bob en Stefan, zowel les gehad in het technische aspect van de robot, als in het onderwijskundige aspect, waarbij zij op zoek gingen naar passende mogelijkheden voor de robot in het onderwijs. Rick Vermulst van het Fontys Educatief Centrum ontwikkelde en verzorgde deze vakken.

Lees het verslag in blog van studentreporters