Den Bosch,
september

Studenten Pedagogiek presenteren Themakoffers tijdens informatiemarkt ‘Opvoeden’ in StadsBIEB Rosmalen

themakofferweekvdopvoeding2015db.jpg

Dertig studenten van Fontys Hogeschool Pedagogiek presenteren tijdens de informatiemarkt ‘Opvoeden’ van de StadsBIEB Rosmalen en oudervereniging Balans hun themakoffers over verschillende opvoedissues. De informatiemarkt wordt georganiseerd in het kader van de week van de opvoeding en vindt plaats op woensdagmiddag 7 oktober vanaf 13.30 in de StadsBIEB Rosmalen aan de Hoff van Hollantlaan 1.

De Themakoffers die door de studenten zijn ontworpen zijn bedoeld als totaalpakket met informatie-, voorlichtings- en adviesmateriaal voor ouders. De aantrekkelijk vormgegeven pakketten kunnen door wijkteams of bibliotheken worden uitgeleend wanneer ouders vragen hebben over een specifiek opvoedthema. De koffers gaan over zindelijkheid, eetproblemen, slaapproblemen, peuterpuberteit, huilbaby’s, seksualiteit en rouwverwerking.

Tijdens de informatiemarkt vertellen de studenten over hun themakoffers aan belangstellende ouders/opvoeders en ze gaan met hen in gesprek over verschillende opvoedthema’s.Heb je interesse om de informatiemarkt bij te wonen? Kom dan gerust langs op woensdagmiddag 7 oktober. Meer informatie over deze activiteit vind je hier.

De overige zestig eerstejaarsstudenten van Fontys Hogeschool Pedagogiek Den Bosch zullen die dag ook hun themakoffers presenteren bij verschillende vestigingen van bibliotheek de Meijerij (Vught, Boxtel, Schijndel en Sint-Michielsgestel).